2017年6月16日星期五

Day 6 - 1 熱海日出 - 2017賞雪賞櫻花 -

2017年2月22日晴天
這天天氣非常之好,
可以見到水平線的日出,
大大個咸蛋黃由水平線升出,
又見到雲霞出現7這個數目字,
是美好的一天開始。
                                       
日出前的藍色調










                                似數字7的雲





太陽從水平線升出


太陽從水平線升出



要多謝各位blog友關心,終於都知到結果健康應沒有大問題,但小小問題多多,只要心情好病痛都少啲。

18 則留言:

  1. 成日都係話好多病係鬰出來的,事事放開心情自然會好,凡事都向好方面諗👍

    回覆刪除
  2. 可以看到太陽從水平線升起真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 水平線日出真是我第一次看到,超美﹗

      刪除
  3. 7字雲我LIKE 呀~~~
    日出前好美....又會好緊張美不美

    回覆刪除
    回覆
    1. 每次日出都不知美不美,每次都有期待,勁似7字﹗

      刪除
  4. 向海大露台仲可以睇到日出真好

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未知這間酒店原來可以看到日出,睇到真是意外﹗

      刪除
  5. 都係呀~心理上放低擔心既話小病會好容易解決的!祝身體健康!!!
    水平線既日山真係好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心,我都是第一次見水平線日出﹗

      刪除
  6. 太陽由海平面升起,超靚~
    我應該未睇過:)

    回覆刪除
  7. 以前覺得邊度的日出都一樣~但唔同地方睇日出真的會有唔同效果!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不同地方的日出日落都吾同,一樣吸引。

      刪除
  8. 真係好似7字呀!
    日出日落都好靚呢`

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗你都覺得似7字,水平線日出真的好靚﹗

      刪除