2017年6月6日星期二

忘不了的黃金雨

近日天氣晴朗又少雨,
又再次去拍攝黃金雨,
花比早前更多更密,藍天映照下,
一串串的黃金雨實在太美麗啦。







































24 則留言:

  1. 你去沙田公園拍下吖!我星期日去过也開了不少,且有很多花蕾,那裡有十数棵,算多了吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上年去過沙田中央公園,都只到兩,三棵開花,原來有咁多棵是同一位置嗎?多謝你的報料

      刪除
  2. 回覆
    1. 就是藍天及白雲我才去影,顯得黃花特別美﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 我這篇有介紹過
      https://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2017/06/blog-post.html

      刪除
  4. 真係好似金色小雨點,好靚^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年發現了好幾個地方都有黃金雨,需然數量不是太多棵,但多數都開得好靚﹗

      刪除
  5. 黃金雨呢排開得好茂盛啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可能天氣好又無雨,好多地方都開得好靚

      刪除
  6. 廸廸尼門前都有黃金雨啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年真係有好多地方都有黃金雨,數量多吾多呢?

      刪除
  7. 樓下幾棵都無咁靚咁長,你果D好密呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個區又真係好靚喎,又多花蕾又長,重有好多花未開添﹗

      刪除
  8. 呢隻花就叫做黃金雨?好靚呢~
    我回來了~

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎小T回歸,今年天氣好好無乜點落雨,好多黃金雨都生得好靚﹗

      刪除
  9. 呢幾日都好天,影出黎特別金黃:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我就是見天氣咁好再去過,今日去了一個新的地點拍攝黃金雨,要把握機會,過幾日下雨大風花兒也謝了﹗

      刪除
  10. 花兒又多又密,好美。苗柏過港,大風大雨 。花兒一定落下不少。相片留下永恆。謝謝分享!

    回覆刪除