2017年1月10日星期二

2016東北賞雪紅葉之旅 - Day 2-2 青之森鐵路淺蟲車站

2016年12月4日晴天
結束了兩日一夜的溫泉之旅,
乘坐青之森鐵路到青森站再轉奧羽本線到弘前,
青之森鐵路淺蟲車站細細,月台只有兩個,
但這條線假日有好多坐,
列車也採沿用自JR東日本時代的
銀色車體搭配藍色線條的塗裝設計,
青之森鐵路亦有吉祥物做代表,
吉祥物是一棵藍色的樹,
 名為Molly,Molly在日文中與(森)字發音接近,
青之森鐵路的車身都有大大隻 Molly 。

車站外觀,站外停泊了幾部的士,側邊就是巴士站

  
麻蒸湯丸是淺蟲名物,在觀光案內所售賣





吉祥物有自家精品


芝芝要同molly合照,邊個可愛啲?


臨近聖誕節







沿途經過的山都是無雪,天氣報告早前下大雪,天氣溫暖溶晒?

14 則留言:

  1. 唔講都睇唔出吉祥物係樹,似海洋生物多D^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵﹗我都是上網搜尋才知這個吉祥物是棵樹^_^

      刪除
  2. 青森蘋果好著名,
    現買現食一定好正...
    妳日文一定好叻,見妳經常到遊日本,日本通
    我好喜愛鐵路遊,
    成日想試下,TVB嘅周奕偉公介紹嘅日本鐵道遊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 青森蘋果好香甜,我到過兩次都買左好多產品,其中蘋果醬更加是必掃的手信,我一點日本都吾識,全是用英文溝通,我喜歡坐鐵路,每次到來都喜歡坐特別的鐵路及新幹線。

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘻嘻﹗芝芝好開心呀,有人讚佢可愛﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 嘻嘻﹗芝芝熱情好客,去到邊都可認識到新朋友仔^_^

      刪除