2017年1月29日星期日

Day3-3 秋田內陸鐵路(下) - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月5日
秋田內陸鐵路全程94.2公里,共29個站,
今次可以坐足全程,天氣真不似預期白雪舖滿地,
陰兩天下雨矇矇,遠山全是雲霧似仙境,
美得令人讚嘆﹗過了阿仁合之後,
開始有積雪,滿地都是白雪,
遠山又是雲霧,
一次過給我見到兩個美景,
真是大滿足﹗

美景美景










滿山雲霧









  

                      見到好多白雪舖滿地,我相當之興奮

























車廂只有三個乘客




10 則留言:

  1. 有雪同冇雪都一次過睇晒.恭喜發財,祝遊遍全世界.

    回覆刪除
  2. 佩服坐足29站~我同我老公嘛~我諗坐3個站佢已經訓左

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間只需二個小時左右,沿途好多風景睇過得好快﹗

      刪除
  3. 新年快樂 !!
    一年之計在於春 ,又係時間計劃下一個旅行目的地喇...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Betty,新年快樂﹗旅行個個都開心架﹗

      刪除
  4. 只得三個乘客,可說是包車了^^
    新年快樂萬事如意身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 淡季去旅行好多時都好似包場一樣,之後我去藏王,坐覽車及吊車都是得兩個人一車,重有成個山上只得兩個遊客,爽呀﹗我都祝你龍馬精神﹗財源廣進﹗新春愉快﹗

      刪除
  5. 雪雨的秋田內陸線,別是一番蕭索風情~

    回覆刪除