2013年9月29日星期日

心情

旅行回來啦,第一次自由行順順利利,五天旅程玩得好開心,需然打風有少少影響,亦可順利回港,只是開心過後,始終要回到現實,幾天就經歷了有如電影"桃姐"一樣的情節,初時我還沒有些甚麼,但當我實際到了院舍,自己都按不住心情,見到鄰舍多數都是行動不便不可言語,更要人貼身照顧,相對我爸的狀況就比他們好好多,其實我們都吾想送佢入去,只是家居面積有限,加上媽媽身材細少,難以搬動呀爸,唯有送他去院舍,這裏有人照顧起居飲食,院舍又好近我家就在樓下,家人可以常常去探望,院舍環境都算吾錯,每位院友都有自己獨立房間,幾天過後老父狀況吾錯,還講我知這裏的嬸嬸好照顧他,希望我爸可以在此療養好身子,經過這事,我覺得和弟妹感情更進一步,由其是我細佬,比以前更加生性,這樣才盡了做兒子的責任,我做家姐見到這樣亦好開心,旅遊日誌,要遲少少才和各位分享﹗

32 則留言:

  1. 咁就好啦,有人照顧老人家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人照顧我們都可以放心,多謝關心﹗

      刪除
  2. 歡迎回來!祝願世伯身心康泰!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾天開心,不用想太多,是可以放鬆心情,回到現實,就要接受來緊各方面的適應,多謝關心﹗

      刪除
  3. ,要送老人家去老人院的心情我好明白呀! .....我父母都是.....真的很難受!

    回覆刪除
    回覆
    1. 難受都要接受,來緊有更加多事要面對,希望可以順順利利,多謝關心﹗

      刪除
  4. 要給父親多些關懷 , 多些探望 , 祝妳爸身體健康 , 精神爽利 !!

    回覆刪除
  5. Old aged parents will inevitably reach this stage finally. Take it easy.

    回覆刪除
  6. 長輩肯接受去老人院不容易啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不接都要接受,因家人實在照顧不到,來緊還有更加多事情要面對,希望各方都要順順利利,多謝關心﹗

      刪除
  7. 長輩肯接受去老人院不容易啊。

    回覆刪除
  8. 無論家人或者令尊都要加油啊~多d去探爸爸.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就在家樓下,去探望好容易,多謝關心﹗

      刪除
  9. 院舍有人睇住應該會安全過係屋企, 祝健健康康, 精神奕奕

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人照顧好過留在家無人睇,多謝關心﹗

      刪除
  10. http://seeddauding.blogspot.hk/2013/10/recent-comments.html?showComment=1380598195837

    回覆刪除
  11. 人生過程中真係有好多野要面對.特別家人既情感最難面對!!!...努力Bonnie Ho!

    回覆刪除
    回覆
    1. 還有更多問題要面對,希望可以順順利利,多謝關心﹗

      刪除
  12. 還有更加多的事情要面對,希望各方面都可以順順利利,多謝關心﹗

    回覆刪除
  13. 老人家有人照顧係一件好事 , 唔好咁擔心呢~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 擔心都無用,只好勇敢面對,多謝關心﹗

      刪除
  14. BONNIE, 我有取消連結的, 可能有漏冇做, 你發的訊息我又在手機收到啊! 但你寫在那裡, 我又搵唔到喇! 有乜好方法, 講嚟聽啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都吾知呀,有時有電郵回覆,有時又無,重有吾係我回覆,其它人問我又收到電郵,我都好煩惱,搬過來好多嘢要執,最近我又無心機攪﹗

      刪除
  15. 家人給他的問候關懷,妳父親是明白的,祝福世伯健全愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 會盡量抽時間探望我爸,多謝關心,最近我都無心機攪相,仍未決定搬去邊,一睇到要執咁多嘢,我就頭都痛﹗

      刪除
    2. Bon Bon請問妳背景張楓葉圖片點放上去的.

      刪除
    3. 靜靜,你先到設計,再簡選版面配置,再選自訂,再選背景,就可以搵到這張楓葉圖片﹗

      刪除
    4. 楓枼圖片原來在電腦選,我以為可以放自己相,可以放自己相作背景相呢?

      刪除