2017年8月10日星期四

我回來啦 - 泰國曼谷,布吉悠閒逛街食、食、食之旅

一連多天的曼谷,布吉逛街食、食、食之旅又完成啦,今次天氣真不似預期,明明這個天氣應是好熱的有陽光,需然是雨李,但總會有陽光出現吧,但陽光總是出現一段短時間就天陰,布吉只有一天全日好天氣,其餘都是時晴時陰,幾日的晚上都有大風,溫度只有28,29度,還有一天都大風下雨,有如香港8號風球一樣,來泰國景點無乜,最遠是去了火車街市,其餘都是遊吓水,做吓SPA,晚上出去食飯,我對泰國菜並不鍾情,反而西餐比較好食,時光真快又玩完番香港,今次只有帶手機及小DC,相片好多都是無謂嘢多,相信這個泰國之旅,應會好快寫完。



 兩位芝之又要打個咭

 去程坐泰航A380,座位都幾舒適,但清潔度一般
 人境好多人,要排約45分才過到海關
 晚上去了河邊夜市食晚飯
 入住河邊Chatrium Hotel Riverside Bangkok
景色開揚,可看到夜景及日出
 每天出去要坐酒店船去碼頭,再轉BTS
 好有特式的火車街市
  好有特式的火車街市
 這天有厚雲,有勁多耶穌光

 日出
 去了HELLO KITTY餐廳朝聖
 房間曼谷河夜景
 日出咸蛋黃
Novotel Phuket Resort

 只有一天好天氣






 走時布吉才好天氣
回到香港航行了一圈,高清香港難得一見,手機又要影個不停

20 則留言:

  1. 如果出入咁麻煩我寧願全程龜在酒店haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾麻煩,反而我最喜歡這間河邊酒店,需然房間有點兒舊,但員工親切,酒店早餐美味,酒店好有渡假FEEL,重有個露台景都吾錯﹗

      刪除
  2. 華!!個火車街市勁有特色~影相一流!!!!!
    期待出blog~好耐無去過泰國~

    回覆刪除
    回覆
    1. 火車街市是我今次來泰國留下最深刻印像的地方﹗

      刪除
  3. 期待睇呀~~火車街市睇電視介紹過,好牙煙咁樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 親身見過原來吾危險,只覺得好有特式﹗

      刪除
  4. 火車街市啲貨真係幾乎會撞到喎 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲貨物直頭吾使收埋,在路軌邊,架火車只是貼到少少無整爛到,只是每個小店的帳篷就一定要拉開,火車才可通過﹗

      刪除
  5. 雖然只得手機同DC,但有些相片都唔錯,尤其是耶穌光和火車街市都影得好好…

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅行以輕鬆為主,手機就方便,火車街市好有特式﹗

      刪除
  6. 回覆
    1. 酒店位於河邊,景觀吾錯,有露台洗衫就最好﹗

      刪除
  7. 有靚景睇又可以渡假,呢個旅程一定好正~
    好想望住個海遊水~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好正又吾係喎,我想日日陽光普照,但天氣不似預期有影響。

      刪除
  8. 泰國d野好似越黎越貴,冇以前咁抵去咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實講話乜嘢都好平,我又覺得吾係,有啲同香港差不多,不過講到食西餐就吾同,我覺得在泰國食西餐價錢平過香港,質數亦都吾錯,重有就是按摩及SPA都比香港平﹗

      刪除