2017年8月24日星期四

Day 3 - 3 (,下) 雪朗峰(Schilthorn) - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

2017年3月25日晴天
再繼續餘下雪朗峰的相片,
今天是星期六有好多遊客及滑雪客,
其中中國遊客多到>_<在觀景台影完相,
再坐纜車到Birg,今次是我人生的第一次skywalk,
我有畏高行真係好驚,需然我有行完,
但其中的玻璃步道,我始終沒有行,
實在太驚嚇>_<
之後在露天觀景台休息影影相就下山。
遠處是連綿不絕的雪山




好多中國遊客


Birg望上山頂
                                           Birg觀景台

                                     Birg有餐廳

後面其中一座是少女峰,明天要上去,希望好天








到處都是美景
氣溫5度有太陽吾凍
由山頂遠望Birg










驚都要行呀
樓梯是中空格仔


好少人行


樓梯是中空格仔



小朋友吾驚行鐵網,行完要行番上去,全是雪斜路
小朋友吾驚行鐵網,行完要行番上去,全是雪斜路






















上山頂纜車






回到纜車站開始行落山

10 則留言:

  1. 行上去已經好刺激,到山上又有冇感到高山症呢?

    回覆刪除
  2. 瑞士感覺上維修各方面有保障好多,大陸果啲我就更加唔敢行......:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸個啲我一定吾會試,瑞士維修是有一定規格,但今次我在瑞士亦都遇到困電梯一事,重係少女峰上面,過幾遍會寫到﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈﹗瑞士真係好多景都靚到不得了﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 比起其它瑞士skywalk,這條是小兒科^_^

      刪除
  5. 條路唔係格仔就玻璃,睇到都覺得驚,但可以睇到腳下風景小小驚都係值得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今次都大胆左,可以行到全程,風景真係好靚,驚都要行完佢。

      刪除