2016年1月28日星期四

鰂魚涌郊野公園柏架山尋冰掛

2016年1月24日寒冷(3度)
突然而來的冷空氣,令到全香港進入冰凍世界,
亦是59年來最凍的一天,市區只有3度,
新界及高地更低於0度,大霧山氣溫-5度更結了冰,
見無乜雨就去最近我的大潭水塘及柏架山,
行山尋冰掛,由大潭水塘起步,
風沒有想像中的大,氣溫只有3度,
沿途好少行山人仕,可能個個都去左大霧山^_^
初時沒有冰掛,之後在柏架山大風坳,
就見到好多晶瑩剔透的冰掛,
之後上到柏架山山頂有更多冰掛,
不過路面完全沒有結冰好安全,
嚴寒天氣行山必定要做足保暖,
當天羽絨加防水外套,再出動到去北海道的雪褲,
完全感覺不到寒意﹗



                                           芝芝著到成隻粽去賞冰掛






有好多冰掛















帶定熱水壺

又有好多冰掛





草地上全是冰

草地上全是冰

柏架山山頂

柏架山山頂風景非常之開揚

28 則留言:

  1. 估唔到市區都有咁多冰, 好在唔面無結冰炸, 唔係就上唔到去睇. 你真係準備充足, 著齊雪地裝仲帶埋熱水壺, 真係完全唔怕凍親.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我樣樣以安全為上,做足準備就吾怕凍﹗

      刪除
  2. 醒目呀~~真係唔好同人迫
    真係無失望,比你影到咁多冰水滴

    回覆刪除
    回覆
    1. 柏架山近我,我成日都去行好方便,上到山頂有人影到雨傘的水珠結了冰﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 鬼叫fb上有人甫士大帽山有好多冰掛好,你知啦香港人最喜歡一窩蜂咁上去,其實只要去高地就多數睇到冰掛﹗

      刪除
  4. 原來這裏也有結冰...
    那天怕冷, 只躲在被窩 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做足準備吾怕冷,講真行山有上斜,這時有點汗不知幾咁吾凍﹗

      刪除
  5. 基本上2-3度又有雨, 香港每個山頭都會有結冰現象, 不一定係大勵山才有的.

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我都搵緊鞋仔比芝芝著,我在香港某店見到有好貴,吾值﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都搵緊鞋仔比芝芝著,我在香港某店見到有好貴,吾值﹗

      刪除
  8. 華~你好醒呀~~著哂北海道裝束~~~~咁就無有怕啦~
    好彩路面唔結冰..如果唔係就危險囉!!
    矇芝芝都好保暖~~~就係差對腳仔je~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我樣樣以安全為上,做足裝備就吾怕凍親,我都搵緊鞋仔比芝芝著,我在香港某店見到有好貴,吾值﹗

      刪除
    2. 咁呀~~一係試下自己做俾芝芝著啦~~~
      我祝你新年快樂身體健康!!

      刪除
    3. 我都祝你猴年工作順利﹗身體健康﹗繼續去多啲旅行﹗

      刪除
  9. 回覆
    1. 係囉﹗以為香港無左冬天,點之來一個突然而來的冷空氣,真是香港前所未有的凍,各區都出現奇景﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 多謝Peter哥,我都祝你猴年事事順利﹗身體健康﹗過一個愉快的假期﹗

      刪除
  11. 恭喜發財!如意吉祥!靈猴獻瑞!
    祝...羊羊
    新的一年闔家
    一切順利!
    身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝﹗我都祝你猴年事事順利﹗身體健康!今年賺多啲﹗

      刪除
  12. 恭喜發財!~BONNIE~
    祝妳新年快樂~事事如意~心想事成~富貴吉祥~豐衣足食~猴年行大運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你一家人開開心心,由年頭玩到年尾,身體健康﹗

      刪除