2016年1月22日星期五

愛在深秋 - 青森站前Route Inn、日本海庄(晚餐)、Day 4

2015年10月24日
這晚入住青森站前Route Inn,
距離青森駅不用一分鐘路程,是超級方便,
不過房間細小整潔度一般,我覺得有嘢咬>_<
朝食場地小又多人,食物味道可以











臨近萬聖節,酒店大堂都有萬聖節裝飾
場地細小又多人要排隊入內
晚餐日本海庄就在Route Inn隔離
燒魚美味,蔬菜天婦羅香脆,蛋卷好香蛋味,蟹就麻麻地


一年到頭都可以看到餒鈽噠"餒鈽噠之家――Warasse"
2011年1月剛剛開業的"餒鈽噠之家―― Warasse", 這裡詳盡地向您介紹了青森古老的傳統祭祀活動節"餒鈽噠"的歷史和魅力。在這裡,一年之中無論何時,您都可以感受到"餒鈽噠"的一切,堪稱"夢的空間"。





青森駅隔離有一百貨商場,地庫超市又有好多萬聖節裝飾


雪糕都以萬聖節作食品裝飾

青森蘋果手信,除左幾大出名地點,在車站對面有幾間小店,價錢會比其它店平少少
老板娘會比客人試蘋果




青森特產漬物及干貝


青森市最旺的商場







香甜爽脆的青森蘋果

 Route Inn JYP13200(HK$855)
日本海庄(晚餐) JYP6522(HK$425)

12 則留言:

  1. 青森算係鄉下地方 , 有美味既萍果 , 酒店差少少都冇所謂喇 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店位置真是無得頂,可能個日咁僑我入住有小小問題,我訂房時睇過好多人是讚架﹗青森真是好鄉下,夜晚條街好少人﹗

      刪除
  2. 蘋果都有得試食!!!好正!!!!!
    我都好驚酒店有野咬....
    不過呢間對比起東京d酒店真係唔算細~~我住過仲細d既~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我都是第一次見買蘋果有得試,酒店位置真是無得頂,可能個日咁僑我入住有小小問題,我訂房時睇過好多人是讚架﹗

      刪除
    2. 唔知你有無試呢~日本d蘋果一定好甜啦~~
      咁呀~~可能係你d肉太香甜先引到有野咬你~~wakakakakakakak

      刪除
    3. 係呀﹗日本啲蘋果好香甜,我又真係成日比嘢咬,去行山時同行友人無事,我就比蚊錫左好多啖﹗

      刪除
  3. 平蘋醬一定忍唔住買,平蘋汁都會忍唔住買^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買左好幾款蘋果醬,超好味﹗

      刪除
  4. 成間店只得蘋果買~真的好好味道....

    回覆刪除
    回覆
    1. 青森蘋果產品多羅羅,好多間店都是買蘋果產品﹗

      刪除