2018年5月6日星期日

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day4 - 1 札幌市政廳、小樽散策

2016年10月18日晴天
今天行程簡單,只到市政廳及小樽散策,在酒店吃過簡單早餐,就步行到札幌市政廳,途中經過大通公園,公園周邊樹木己變色,紅的黃的橙的,加上有藍天好靚,札幌市政廳外型充滿歐洲建築特式,我只在外面影影相就離開,再到札幌駅坐JR到南小樽,不用30分鐘就到,來小樽其中一個目的是到(夢之音玩具店)找我的最愛矇芝芝,店內有好多款矇芝芝,舊款不多主要是新款,今次帶兩位芝芝回家,小樽商店街好長,有好多出名商店,例如︰Hello Kitty專門店、北一硝子玻璃店、北菓樓、六花亭等等,還有好多精品小店及手信店,小樽最出名是運河,冬天我來過一次是下雨晚上,現在貨倉牆上樹葉植物已變了紅色,好有秋天氣氛,但景色並不是最美,我覺得最美是傍晚咩直加上雪景才是小樽最美。
小樽





大通公園



早餐又是飯團,咖啡+蕃茄仔


大通公園周邊樹木已變色,紅橙綠各色都有
大通公園周邊樹木已變色,紅橙綠各色都有
大通公園周邊樹木已變色,紅橙綠各色都有

札幌市政廳
札幌市政廳

札幌市政廳

札幌市政廳內的花園已有紅葉,全是剛變色,好美,但外圍銀杏就全部未變色

步行到JR札幌駅,沿路的銀杏已開始變色,好多都變黃,相信再過多一個星期就全變黃

臨近萬聖節有好多南瓜及鬼鬼裝飾

坐JR緊係要食小小零食

其中一段鐵路會經過海邊,風景十分美
到達南小樽駅,行不遠就見到斜路,
可以直望到海,
之後轉左一條大直路就到達夢之音玩具店

小樽有好多商店外型好特別


夢之音玩具店,在店中間放了好多芝芝


鬼妹芝芝又要影合照

小樽商店街中心點,好多旅行團在此集合,
這裡有好幾棵紅葉,非常之紅
整條街商店街有好多特式建築物
簡單午餐,夢之音店員小心用透明膠袋及
用上粉紅蝴蝶結包裝

北一硝子玻璃店,木建築配上黃燈光好靚,我都買了玻璃小天使,


北一硝子玻璃店,木建築配上黃燈光好靚,我都買了玻璃小天使,



LETAO好好味的芝士蛋糕,需然食了午餐,亦都要試試
LETAO好好味的芝士蛋糕,需然食了午餐,亦都要試試

整條街商店街有好多特式建築物
整條街商店街有好多特式建築物

12 則留言:

  1. 每次去北海道我都要去逛ㄧ趟小樽的

    回覆刪除
  2. 噢,16日真係幸福哦,我行唔開到咁耐,所以次次都好趕.

    回覆刪除
    回覆
    1. 已經去了兩次16日旅行,因為要清假﹗

      刪除
  3. 北海道秋色好正,隨便一棵樹都紅得好靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 北海道秋色真係好靚,好值得去,大爺識自駕更加可以去多好多地方﹗

      刪除
  4. 上次去小樽,在街上只留幾個鐘,老公就不夠喉,下次希望可以再撥多點時間!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 北海道有好多貓頭鷹精品有攞設,我都買左隻玻璃貓頭鷹

      刪除
  6. 夢之音玩具店我諗你行到唔捨得走^^
    日本新郎新娘果款芝芝都好有特色呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 夢之音玩具店有好多芝芝,我影了好多相,這間店重可以退稅架,芝芝日本新郎新娘好有特式﹗

      刪除