2016年9月6日星期二

2015東北紅葉自由行去後感

2015東北紅葉自由行,已順利完所有網誌,自己寫得慢,竟然用左10個月寫左60篇^_^可以破左自己懶的記錄>_<由開始籌備到出發都有成七個多月,今次東北紅葉自由行比之
前其它自由行做多好多功課,以前自由行多數幫旅社買套票,幾日都不用搬酒店,全是以休閒為主,陽光與海灘日出及日落是每天的節目,今次日本東北紅葉自由行就和以前
好大分別,上致機票及訂酒店,全是自己計劃,行程更加參考了好多資料,自從yahoo blog執左,再難找到香港朋友的blog,多數是台灣blog多,其次才搜集到郭太、CK鼠的
BLOG,對我好有幫助,行程上的酒店亦一改再改,幾個月下來行程及酒店已落實,等待出發日子越來越近,心情更加.........始終未試過自己策劃所有行程,又未知訂房如何,
出發日子到了,到了東京第一天,就發生了一件令我不安的事情,好彩這事未影響了自己心情,今次去得合時,好多點都可以見到紅葉見傾,旅程見到最美的秋色,又坐了秋
田內陸鐵路,好多轉新幹線,住左一間溫泉小旅館,接待員吾識英文下,大家用身體語言及手寫單字來溝通,真是難忘,因不是自駕,又要為左趕上指定的班次,每次都要提
早到車站,還有日本人的親切及熱情,令我留下了深刻印像,總括11天行程,亦可算順順利利下完成,美麗的秋色非常之吸引,不久的將來我必定再來日本,再次欣賞美麗的秋色。


最美麗的秋色在星野奧入瀨




最美麗的秋色在星野奧入瀨
最美麗的秋色在星野奧入瀨

最美麗的秋色在星野奧入瀨
青森市小園
秋田千秋公園
震撼的八甲田山的紅楓隧道
最美麗的秋色在星野奧入瀨
十和田休屋
十和田休屋
                                          十和田休屋


奧入瀨溪流
奧入瀨溪流
 秋田內陸鐵路
  秋田內陸鐵路
  秋田內陸鐵路
 角館
 角館
                                                   角館
 旅程唯一的一個日出岩手山





 鳴子峽
  鳴子峽

57 則留言:

  1. 秋天同冬天的東北真係好靚~暫時只去過春同冬的東北~~秋的東北都好想一試~
    如果有機會秋天再出發~希望係東北或者鹿兒島

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦去啦,等小金魚再大啲就可以去啦,不過小金魚返左學,就要等佢放假才可去,新年聖誕暑假好貴呢﹗

      刪除
  2. 自己一手計劃比起任人擺佈既旅行團費神得多,但得着是豬仔團沒法給你的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,行程一定比跟團自由,膳食更加比團餐好,但旅費有時真係比跟團貴,但得到的玩樂時間及住宿亦值得﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 是呀,今次去的點多數都見傾,全是美美的秋色,真的好難忘﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 是一個好難忙的旅程,每次睇相都好回味﹗

      刪除
  5. 我都準備出發,行程比你的簡單.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你去7日6日,要精簡呀,太辛苦就吾好啦,去食嘢啦,好多好嘢食﹗

      刪除
  6. 自己一手一腳計劃行程係唔係特別玩得開人同有成功感呢~哈哈~
    東北既秋色真係好靚,我都想可以見到咁靚風景~

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然好有滿足感啦,話晒第一次去咁多日噃,東北的秋色真係好靚,有機會你都去睇睇啦﹗

      刪除
    2. 今日見到出左今年紅葉預報,見東京11月尾先有紅葉,都唔知我去個時見唔見到:(

      刪除
    3. 到時你每日上網睇吓邊到多紅葉的點就改去囉,你幾天都不用搬酒店?就最易改行程,明治神宮外宮前的銀杏就一定無得睇金黃色,或許去近郊的地方會有掛﹗今年剛出的紅枼情報,我睇到都好失望,好多地方都遲左,希望佢吾準啦,還距離出發仍有一段長時間,可能天氣突變,睇到的機會就多啲﹗

      刪除
    4. 我諗有一日會去溫泉,其他時間會住東京,咁就易啲去唔同地方?我會留意住紅枼情報,遲啲仲要向你請教架,哈哈~Thanks~

      刪除
    5. 睇番網誌,你兩年後都終於到了東北賞紅葉秋色,你要寫得快啲,我會捧你場﹗

      刪除
  7. 哩次旅程既時間好好呀,可以睇到好多不同顏色紅葉色,有時時間不對就差好遠,就算時間啱都好,大自然既野都會有早有遲

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀﹗今次去的時間及天氣都好配合,加上各個點都不是太多人,睇到美美的景色,可算是完滿的旅程﹗

      刪除
  8. 好古怪,我係e.mail 見你回應,但係我blog 唔見左內容,所以係呢度多謝係的提議,再睇番東京JR 關門時間.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁奇怪,google最近有點間題,明明我回覆左blog友,過左幾個鐘又重覆多次blog友的留言,不用客氣啦,機場JR綠色窗口收得早,記緊要CHECK時間關門,你坐幾點機到?成田?羽田?

      刪除
    2. 約下午2點幾到成田機場.

      刪除
    3. 二點多到成田,咁就有好多時間去換票啦﹗

      刪除
    4. 原來你去頭個三日是日本三連休假期,對你有無影響?到到都咁多人?

      刪除
  9. 想再問問,由取行李至完成換JR票,約用了多少時間??

    回覆刪除
    回覆
    1. 由過關到取到行李,大約用左半小時,但換JR PASS就要再用多半小時有多,因臨近關門時間,有好多人換PASS,我只換到一程明天東京到青森,還要自己預定更早的班次已滿,只好選遲兩,三班車,我要和友人分開坐,你要整定一份時間班次表比佢睇,萬一個班車滿左,你都有多兩,三班車時間選擇。

      刪除
    2. 嘩..真係好多人坐東北新幹線,我已經整定一份時間班次表,只是冇預計有班次滿呢,多謝提醒呢一重點.

      刪除
  10. 再多一問,在JRPASS換票站內,如何預計可以換到由成田至東京站即時列車??

    回覆刪除
    回覆
    1. JR PASS是用5天,如你由成田至東京站即時列車,即是當天當開左PASS用,PASS是包坐NEX,你可以上NEX網站睇睇時間表,還有你當天坐NEX就開左PASS,還有4天可以用,你要計算坐長程新幹線車費才抵呀,我當天是住在銀座,坐NEX近好多,我去11天,所以NEX我沒有開PASS,是買NEX來回套票,好似是JYP4000
      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2015/11/blog-post_9.html

      刪除
    2. 我的5程車:1)成田->東京;2)東京->新青森;3)青森->秋田;4)秋田->東京;5)東京->成田,請看看可以用嗎??

      刪除
    3. 可以用呀,由新青森到青森個程是坐奧羽本線,JR EAST PASS是包的,你要晚晚搬酒店?住東京邊到?

      刪除
    4. 頭和尾兩日住東京八重洲中央口SUPER HOTEL,青森兩晚住Route-Inn Aomori Ekimae酒店,秋田兩晚住Hotel Metropolitan Akita酒店

      刪除
    5. 再請問你說的"由新青森到青森個程是坐奧羽本線,JR EAST PASS是包的"是否不用出閘??只是轉月台??那麼往青森站是幾多號月台??謝謝!!

      刪除
    6. 新青森駅不大,月台只有4個,新幹線月台2個在上層,要出閘架,奧羽本線月台在地下,有清楚指示好容易找到,還有新青森駅內有一大型手信店有好多蘋果手信,因我去11天,用5日PASS跟本吾夠用,所以這天到青森駅是自費的﹗

      http://sheepsheepsunset.blogspot.hk/2016/01/blog-post_8.html

      刪除
    7. 吾使咁客氣啦,過兩日打風,希望對你無影響﹗

      刪除
  11. 雖然我冇成日留言,但其實有睇...
    60篇... 係一個創舉!讚!!
    從你的文章可以知道你好享受今次旅程... 有時覺得遊記寫在FB可能會傳神D,因為即時感受, 過後會減退, 然後到寫BLOG時已經忘記一D仔細地方...但你每一篇都好仔細, 每一個細節, 每一個地方,唔是但,要記錄全部...所以,十分佩服!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾好意思咁遲才回覆你,我在郵件內見到你的留言,但在BLOG搵極都搵吾到,終於在GMAIL垃圾留言內睇到你的留言,我即刻選擇不是垃圾留言,你的留言就出現番,我差不多每個點都寫,所以就有60篇,我想記下每個細節,以後可以回味,在FB需然有即是回應,但之後你想搵番留言就好難找到﹗

      刪除
  12. 秋田內陸鐵路好有特色呀!!!好想試下搭~
    睇左你呢次旅行既blog..好想去睇一次紅葉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 去啦去啦,不過近年日本的紅葉預測好多時都遲,想到睇到紅葉見傾,真是隨緣囉﹗

      刪除
    2. 我睇左今年預報...東京都要成11月尾...
      有時真係好難預...
      因為我要一年前mark假~~但真係好想睇~~~~

      刪除
    3. 要一年前mark假,咁就有點難度啦,不過每年秋天紅葉時間都有大約,唯有靠估啦,一年比一年秋天都遲來,情願遲少少去,好過早去乜都無嘢睇﹗

      刪除
    4. 我以前成日以為10已經係秋天會有紅葉~點知好多年前去過一次原來係無既~~仲係綠悠悠的~
      祝你有一個快樂的中秋節~人月兩團圓~~~

      刪除
    5. 現在全球暖化,秋天已經推遲了,以前可能10中已有紅葉睇,現在要10尾或11月初,今年更加犀利是鹿兒島竟然預紅葉是12月20日,差不多聖誕節都有紅葉睇,我都祝你過一個愉快的中秋節假期﹗

      刪除
  13. 日本東北真喺比較鄉鎮感覺,但寧靜又悠閒令有一番味道,
    加上紅葉景色好靚,各個小鎮都好有特色,
    多謝妳分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不用客氣啦,我都好想和大家分享我的旅程點滴,我好喜歡東北遊人不多,風景更加美絕,加上今次睇到美美的紅葉景色,已經心滿意足﹗

      刪除
    2. 我都祝你一家中秋節愉快﹗

      刪除
  14. 好棒喔!恭喜你完成了遊記~
    我和你差不多時間去,竟然還在第10天龜速更新中...該檢討了。
    祝中秋愉快喔:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你要搬新BLOG,當然吾夠時間寫BLOG,現在你要加緊努力呀,祝中秋節愉快﹗

      刪除
  15. 真的很靚啊!明年我也要去看看呢!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,東北紅葉真的好靚,如果去得合時,更加令你有一個美美的回憶﹗

      刪除
  16. 真的很靚啊!明年我也要去看看呢!^^

    回覆刪除
  17. 秋色真的美極了,難怪你一去再去^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯﹗日本東北真是一個好地方,我已計劃再去﹗

      刪除
  18. 羊羊小姐, 你看到嘅東北紅葉比我所見嘅靚得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝捧場呀﹗只是去的時間剛好﹗

      刪除