2017年4月6日星期四

我回來啦 - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

11天的瑞士夢幻湖光山色之旅已順利完成,
第一次去瑞士,就給我見到美美的風景,
除了有一,兩天天陰外,其餘都是好天氣,
天陰陰上雪山又給我見到一大片雲海,
太陽伯伯出盡力,藍天白雲下伴我上雪山,
又因天氣好又無風,可以在雪地健行,
自由行時間可以自主安排,坐在露天餐廳,
喝著凍飲看雪山真是爽,最初選這時還以為看雪多,
帶了好多厚衫打底全用不著,只有高山上才可看到雪,
其它地方花影處處,櫻花、玉蘭花盛開,
真是睇到我眼花花,瑞士好多地方都好美,
讚嘆之聲不絕,今次總共去了多個雪山,
少女峰、馬達洪峰、雪朗峰、
RIGI瑞吉山、PILATUS等等,
坐了黃金列車、冰河列車及無數的火車、吊車及覽車,
想見的全部可見到,真是大豐收的旅程。







 肥芝芝及豆士妹著靚靚出發囉
在杜拜轉機到瑞士蘇黎世,見到好多雪山

第一站琉森


 琉森獅子像

 琉森花橋

 PILATUS雪山

 PILATUS雪山山下大霧
                                               PILATUS雪山山下大霧
 PILATUS上到頂見到無盡的雲海







今次有三位芝芝一齊去旅行


 好多地方的草地
 RIGI瑞吉山
                                                     RIGI瑞吉山

                                           RIGI瑞吉山後又是大片雲海


                                RIGI瑞吉山健行個多小時到另一車站


 全程下山又無雪地,非賞之易行
 坐船遊琉森湖
                                                                          坐船遊琉森湖
 格林瓦德


 雪朗峰

                                                  雪朗峰

 雪朗峰玩了我人生的第一次skywalk,我有畏高行真係好驚
 個景靚到不得了



 格林瓦德天陰,但少女峰實時攝影機是天晴,即刻趕上去
 少女峰山下一大片雲海

                                                        少女峰
                                                   少女峰
 好多大陸團上去少女峰,差不多七成遊客是大陸人
 夢幻小鎮Wengen溫根
 雲霧格林瓦德
 黃金快線古典列車
 Eiger艾格峰日出

 法國小鎮Yvorie由瑞士Nyon坐船二十分鐘到達


                              櫻花滿開


                                              法國小鎮Yvorie
法國小鎮Yvorie
蒙特勒日落
                                                  蒙特勒花影處處

  蒙特勒花影處處









   蒙特勒花影處處

 Sunnegga享受下午茶





 策馬特遠望馬達洪峰

                                                  Sunnegga享受下午茶
                                                               Sunnegga享受下午茶


一次過見到三個馬達洪峰
3100 kulmhotel gornergrat
 雪地健行




 馬達洪峰日出
 雪地健行我由山上下山容易行,
外國人喜歡挑戰自己由山下行上山

 gornergrat






 日出
 Thun圖恩小鎮
  Thun圖恩小鎮
  Thun圖恩小鎮
 Uetliberg可以睇到 蘇黎世全景,亦可以賞日落 
                                                                             蘇黎世
 蘇黎世







32 則留言:

  1. 好靚!瑞士我20幾年前跟團去過, 一直都好想自遊行再去~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士自由行非常之方便,不過交通費好貴,其它消費都一樣高﹗

      刪除
  2. 好好好好靚呀~
    不過長途機,肥人好怕怕呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士真是人間天堂,靚到難以形容,我都好怕坐長途機十多個鐘,今次不選擇直航,分兩段坐,在杜拜轉機,坐A380又OK喎﹗

      刪除
  3. 估不到3月尾4月是咁適合去瑞士~一直只知7月好多花看~原來呢段時間都唔少

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估吾到這個時候去有咁多花睇,全是在市區或公園見到好多好多花花,但山區只有少量花,要等到6-7月才有花看﹗

      刪除
  4. 哈...見到咁瑞士靚景,真喺令我好懷念,當年在瑞士美好時光,最深刻喺琉森,因為我去過四五次,可能喺交通中心,變化好大,
    由靜靜的小城,依家幾乎全是國內同胞,令到當地旅遊業遠勝其他瑞士城市。

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士美景真是令人好難忘,我回來每次看相都好回味,琉森是我在瑞士見到最多國內同胞的一個地方,一車一車的旅遊團,在琉森隨處可見,上少女峰更加在火車上有旅行團專卡,坐的全是國內同胞,反而其它瑞士地方就好少見到有中國旅遊團﹗

      刪除
  5. 我多年前都有到RiGi,通常隆冬去瑞士,山路全封,無法健行,
    上完RiGi雪山幾乎一定去埋琉森湖,湖景都好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我可以健行呀,由山頂行左個多兩個鐘,還發生了差不多趕不多火車,我見到架火車泊在車站,我要用九秒九走去,好彩趕到,才可以夾坐最後一班船遊琉森湖﹗

      刪除
    2. 妳真喺好彩,如果唔喺要坐巴士落山。

      刪除
  6. 齒軌列車最有印象,而冰河列車有機會坐下,但車程時間個多小時,只白濛濛,妳春天去景色豐富好多,黃金列車我就無坐過,朋友話車程4小時,可以點餐飲,好享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有坐冰河列車,由策馬特到庫爾,全程五個多小時,風景並不是全程都咁吸引,坐到最高段全是雪山才是最美的路段,在車上午餐好享受,需然味道只是一般,黃金列車我坐了兩段,風景十分吸引﹗

      刪除
    2. 我上次去策馬特都喺坐冰河列車其中一段,都喺個幾鐘,5個鐘...對我嚟講,時間太而喇,雖然風景吸引,哈...但我一定瞓著。
      瑞士至貴喺交通費,妳有買旅遊 pass,應該平啲,好多列車線都可以包埋,除咗少女峰列車,我記得旅行團購價HK$500,好貴。
      老麥一個普通set都成百二蚊,冠絕全歐洲。

      刪除
  7. 張張相都靚到好似postcard咁,三位芝芝就好啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 景色太靚啦,就算用手機都一樣咁靚,三位芝芝一齊去旅行好難得﹗

      刪除
  8. 瑞士果然名不虛傳,湖光山色樣樣都咁靚>.<
    仲有咁多靚花,童話世界一樣 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士景色真是令人一見難忘,估吾到冬天尾春天頭都可以見到咁多花,櫻花及玉蘭花更加是剛好盛開,我去完旅行回來,每次睇相都好回味今次旅程﹗

      刪除
  9. 嘩!你的行程很豐富,遊覽了這麼多座雪山,有些我還者曾到過,謝謝分享。春天的瑞士這樣多花看,令這塵世美地更加錦上添花。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去,行程我安排全是喜歡的自然的風景,時間仍覺不夠,瑞士景色實在太美,我會再安排多一次瑞士行,不過要過多幾年先,因為瑞士洗費實在太貴啦>_<

      刪除
  10. 華~~~原來芝芝去左瑞士~~~期待遊記~~~~~~~~
    芝芝件新衫仔好靚呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗芝芝和我去玩左11日瑞士,多謝姐姐讚芝芝﹗

      刪除
  11. skywalk和雪地健行都好正呀!!

    回覆刪除
  12. 哇~~好懷念馬特洪峰~~
    到瑞士搭火車健行最棒了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要多謝你呀,我睇完你的瑞士BLOG,參考了行程,安排了黃金快線列車,路線景色好捧,來到瑞士坐火車是一種享受,健行更加不可錯過,我今次可以行到雪地健行,真是好難忘﹗ 

      刪除
  13. 你去個個雪山都有藍天白雲真係羨慕!我幾年前去,matterhorn,少女峰,雪朗峰全部都睇唔到................

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的要感恩天氣那麼好,睇吾到就比個藉口自己去多次﹗

      刪除
  14. 瑞士好漂亮喔,瑞士自助很難吧?我也開始想去歐洲自助了,因為很多歐洲的照片都很漂亮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士景色是十分美,瑞士自由行吾難,交通網絡好容易,主要交通是火車﹗

      刪除
  15. 剛進入你的網誌,第一眼便被馬特洪峰吸引住,因為我去年夏天剛剛去過。
    瑞士風景的確好靚,不愧有世1花園之稱,看到你的相,冰天雪地,配服你的耐力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 夏天的瑞士又是令一種美好吸引呢,雪地健行吾凍,因天氣非常之配合,有陽光氣溫有十多度又無風,這樣我才可以行到兩段雪地健行,其餘幾個雪山,健行的路沒有雪才安全。

      刪除