2017年3月22日星期三

2017瑞士湖光山色之旅

我從未去過東南亞以外的國家,
今次選擇到瑞士,
是我十分嚮往瑞士的湖光山色,
最初打算是跟團,
旅行團行程有一半並不是我想去的地方,
在網上搜尋到好多資料,
自由行亦都好方便,於是就決定自由行,
今次會以火車為主要交通工具,
琉森、格林瓦德、少女峰、策馬特
是今次主要地點,
3月並不是瑞士的最佳旅遊季節,
但假期已定唯有照去,
可惜的是天氣真是不似預期,
天氣預報多是天陰、下雨、下雪、
希望到時太陽伯伯會帶來好天氣出現,
可以健行下看藍天雪山及村莊,
各位下個月見﹗


18 則留言:

  1. 瑞士好靚,我只係去過琉森咋,玩得開心啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士簡直是人間仙境,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程﹗你都出發左,預祝你旅途愉快﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 返左來啦,瑞士簡直是人間仙境,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程﹗

      刪除
  3. 嘩, 好密呀飛得~
    玩得開心D 呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗只是將今年年尾旅行計劃提早去,之後要等一段時間才去旅行,瑞士簡直是人間仙境,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程﹗

      刪除
  4. 2015年如果不是懷孕~我都PLAN去瑞士~現在呀女出左世~有排都唔洗諗去住...

    回覆刪除
    回覆
    1. 等小朋友大啲才去瑞士啦,瑞士簡直是人間仙境,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程﹗

      刪除
  5. 又去旅行?你係全職旅行人士?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗只是將今年年尾旅行計劃提早去,之後要等一段時間才去旅行,瑞士簡直是人間仙境,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程﹗

      刪除
  6. 嘩...瑞士...祝你旅途愉快 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士簡直是人間仙境,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程,瑞士好值得去的,不過洗費就好貴>_<

      刪除
  7. 我都好想去,期待你的遊記~

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士簡直是人間仙境,自由行又好方便,今次見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程,瑞士好值得去的,不過洗費就好貴>_<我還有幾個遊未寫,希望可以快啲寫到瑞士﹗

      刪除
  8. 瑞士自由行真係好貴 >< 去完佢我邊到都唔覺貴!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗洗費真係超貴,瑞士是一個好值得去的地方,瑞士簡直是人間仙境,今次去天氣好好,還見到好多花花,見到好多好靚的風景,玩得非常之開心,是大豐收的旅程﹗

      刪除
  9. 好開心呀!瑞士好靚
    3-4月喺瑞士轉季的時候,天氯變化頗大,不過旅程都喺開心,瑞士火車都好方便,跟團就有取捨!

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士簡直是人間仙境,今次去天氣好好,以為見雪景多,點之錯了,今次見到百花齊放,玉蘭花、櫻花盛開,還見更多我不認識的花卉,見到好多好多雪山,全是藍天白雪,我還可以雪地健行,真是超滿足的旅程﹗

      刪除