2017年3月7日星期二

Day5 -4 神秘的藏王山頂 - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月7日
觀賞藏王樹冰最佳觀賞季節是每年的12月-3月,
實際是1月中至2月尾左右,每年天氣又有不同,
山頂隨時風雲變色,要有陽光及藍天真是難上加難,
在中央滑雪場鳥兜駅時仍然是藍天,
快快下山過去坐覽車上山頂觀樹冰,可能時間已晚,
已是三點半天色開始轉暗,又是沒有遊客,
今次要坐兩段覽車才可到達山頂,不過到了山頂後,
因已沒有太陽,我低估了天氣,需然只是-7度,
但大風真是有點難受,由其是手指赤痛,
樹冰仍然是成長期,地下的雪不是太厚,
整個山頭只得兩人,就算遠遠的山頭我都不會再行,
因天色昏暗,我感到有點神秘又恐怖,
這時下起強風大雪,
我只留了不足20分鐘就離開,
今次未能觀賞到樹冰,
但早前在中央滑雪場見到夢幻有如童話的雪景,
已經十分開心。

地藏佛




 坐第一段覽車上山腰,雪仍然不多
 覽車仍然是沒有遊客
 下面是藏王溫泉區

 第一段覽車站外面是滑雪場
 第二段吊車站
 回望藏王山麓駅,有一大班人學滑雪,
全著上制服,可能是工作人員


 雪越來越多


 坐上山頂駅的吊車

 山頂雪真是不多,還可以見到地上的木棧道
 登上山頂駅頂樓的展望台,前面的樹仍未變樹冰,
仍然是成長期
 展望台四邊已是舖滿白雪








 留意時間吊車時間



 因雪不多,仍可清楚看上山的路,
如秋天來可以健行到御釜









 下起強風大雪要離開啦
山頂大風下雪,但藏王溫泉街一點雪都沒有下,街上遊人稀少,由覽車站步行十分鐘左右就到藏王溫泉駅,坐17:20PM巴士回山形市,結束我大半天的藏王尋樹冰賞雪之旅

9 則留言:

  1. 你今次好似比平日寫得快, 是嗎?
    雪景好靚呀!但成日因為凍,我每年只係從新聞睇到樹冰又結成嘅報導...
    今年睇新聞發現好多東南亞和內地遊客專程去睇樹冰,大家都開始向離開市中心的地方旅遊... ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 這幾次到日本旅行都是離開東京,我發現東北是最少國內遊客,反而台灣人最多,可能沒東西可買掛>___<

      刪除
    2. 係呀!其實我嘅親戚大部份係台灣人, 我都覺得佢地來得好瘋狂,比香港人瘋狂,我D親友們都係平均兩個月就去一次日本...

      刪除
  2. 回覆
    1. 我見到條冰柱時都感到驚訝,可以紋路咁細緻﹗

      刪除
  3. 見到啲雪吹埋一邊可以感受到有幾大風,山上又凍又冇人一定好得人驚

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,個天又暗又大風,真係要快走,展離台個到好大風,我只帶露指手物,頂到二十分鐘已經吾掂,我幾驚手指無感覺,好彩無事﹗

      刪除
  4. 話說我睇我我妹旅行d相~佢去時地藏佛只得番個頭XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我2月去時一樣見到地藏佛啲雪到膊頭﹗

      刪除