2017年3月5日星期日

Day5 -3 夢幻童話白色世界藏王鳥兜駅滑雪場 - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月7日
吃過午餐後充滿能量,見到天色大好,
藍天白雲即刻上山,
今次先到中央線鳥兜駅滑雪場賞雪,
整架覽車只得我倆人及覽車操控員,
在覽車內可以四處走動拍照,因滑雪場仍未開放,
遊客少之又少,可以影到無人的白雪美景,
當我第一眼見到整個山頭全是白色的雪,
全部樹都是被白雪舖滿,景色美如童話世界般夢幻,
我只有讚美之聲不絕,
點解會咁靚架。





覽車站在溫泉街中央,街上行人少之又少


向山頂住發,山下仍然好少雪
                         向山頂住發,山下仍然好少雪

覽車竟然無遊客,只有工作人員
山下滑雪場
山頂覽車站滿是白雪
滿山都是銀白色真美
山頂覽車站

樹上全是霧淞





好似聖誕樹








回望山頂藍天白雲
山上只見到工作人員

山頭只有單色調
芝芝都要打個咭 




三角形建築物是旅館,滑雪場開時才營業








對面山是一陣會上去尋樹冰



鳥兜駅覽車站來回1500yen

10 則留言:

  1. 真係好靚呀!!!心心眼!!!
    連d機都鋪滿雪真係好靚~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 全是白雪真的靚到我無話可說﹗

      刪除
  2. 山上好靚,霧淞我好似未見過,好特別,一望無際既銀白色真係好靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 一望無際既銀白色,靚到我都無話可說﹗

      刪除
  3. 一片白雪雪嘅雪景 , 真係好美~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一望無際既銀白色,靚到我都無話可說﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 是呀,有雪無雪個景都吾同,有雪當然靚好多﹗

      刪除