2017年3月9日星期四

Day5 ,6 -1再見山形、初到靜岡熱海 - 2016東北賞雪紅葉之旅

2016年12月7-8日
今日是留在東北最後一天,晚上到了居酒屋食晚餐,
味道好吾錯,離開時竟然下起大雪,
侍應好好借了雨傘給我不用還呀,
臨離開山形都給我見到落雪,
為我這個東北賞雪生日之旅,
留下了好美好又開心的回憶,
今晚入住山形車站Hotel Metropolitan Yamagata,
酒店真方便就在車站上面,房間有點舊但空間都算大,
第二天一早離開,坐7:08AM新幹線到東京,
再轉特急到熱海,
展開紅葉秋色之旅。


山形車站以樹冰作作飾



山形特產啤梨,香甜多汁又大個
晚餐居酒屋,雞窩好大個好好味,左下角是釀青椒
Hotel Metropolitan Yamagata
酒店窗外景觀,昨晚下雪,屋頂上有雪


山形吉長物
山形車站
左上角就是我入住的酒店,在車站內行去不用一分鐘,中間張相由自動電梯下去就是案內所買車票到藏王溫泉
超人與樹冰
坐7:08AM新幹線回東京,再轉特急到熱海

兩個半小時就到東京
坐早車就買定早餐上車食,啤梨汁好好味
準時到達東京


轉特急踊子號到熱海
向熱海進發
特急踊子號車廂

特急沿海邊行駛,有開揚的海景,要坐左邊才可以睇到海



熱海駅


商店手信街





商店街過馬路就到入住的溫泉旅館


今晚入住的溫泉旅館,未到時間攞房,
寄存行李,就到下一景點賞秋色


13 則留言:

  1. 熱海感覺上一睇就好熱辣辣既感覺~~~~~~由凍冰冰轉到熱辣辣~~
    居酒屋d人好好呀~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次旅程由冰雪天地到氣溫暖和的熱海,真是感覺不同,同時一次過旅程賞雪、賞紅葉及櫻花,真是大滿足,熱海是日本人的渡假地,日本人好多都好熱心﹗

      刪除
  2. 熱海手信街好多野買,回到城市感覺

    回覆刪除
    回覆
    1. 我閒日去熱海,遇到好多日本婆婆去玩,在車站有一層手信店,人山人海好熱鬧買手信﹗

      刪除
  3. 山形站附近多唔多嘢食?我會住兩晚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多﹗你住山形站東口?西口?邊間?

      刪除
    2. Comfort Hotel隔離及對面街好多食店,多數是居酒屋及鄉土料理店,如果吾鍾意,在車站上面商場內有一間西日式餐廳吾錯,地下有間麵包店都可以,車站內有一層買手信,款式好多好多﹗

      刪除
    3. 重有西口有間24小時的AEON超市,我坐車經過無行過,佢離西口10-15分鐘左右﹗

      刪除
  4. 炸雞翼好好味咁喎,另外一片片魚乾?
    新幹線的確好快方便,熱海...日本人渡假勝地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,雞翼好好食,是雞泡魚乾,新幹線真是來日本自由行的最好交通工具,用左PASS可以省回不是車費及時間,假日好多人來熱海渡假,臨近海邊重可以遊水,我之後2月再來熱海是入住臨海渡假溫泉酒店,有個露台可以望住大海,看到日出太陽由水平線升出,所以我非常之喜歡熱海這個地方﹗

      刪除
  5. 好想試下食居酒屋,不過好怕入到去唔識睇日文餐牌一路都唔敢食@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一點日本都吾識,好多居酒屋是有圖片睇,睇住來點吾會點錯,但有些沒有圖片,只有日文,我都試過點錯,由其是串燒,日本人好喜歡吃內臟,我試過叫到雞肝、雞皮等等,全部我都吾食>_<

      刪除