2017年3月20日星期一

Monchhichi陪我去影相 - 南昌公園黃花風鈴木

2017年3月17日陰天
第一次到南昌公園,
黃花風鈴木比往年疏落,
只有一,兩棵盛開,
還是專心同芝芝影多啲靚相吧,
今次帶同三位芝芝一齊去影相。













 芝芝新朋友PINKY














12 則留言:

  1. 我見到尖沙咀地鐡站都無端端種咗棵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多地方都有種這樣花,只是無南昌公園數量的多﹗

      刪除
  2. 我18號去拍攝,冇位放低老鴨,讓他同花花合照啊!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗芝芝都無同花花合影,只是離遠影相﹗

      刪除
  3. 一次都未去過,雖然聽人講過這裏好靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 早幾年真係好靚,我在網上見過相片,但今年真是花好疏落,聽聞花花已開始謝啦﹗

      刪除
  4. 肥人唔覺得疏落呀, 好靚呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其中有一,兩棵花好密,如集中都幾靚,但大景就吾得囉﹗

      刪除
  5. D花巧靚啊🌸🌸😍,可惜個天唔夠藍!

    回覆刪除
  6. Monchhichi+黃花風鈴木,好有活力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗芝芝好有活力四圍去,芝芝和我剛去完旅行回來,好快又出新BLOG﹗

      刪除