2017年4月15日星期六

Monchhichi陪我去影相 - 茘枝角公園花海

2017年4月14日陰天
早幾日睇到殷師奶的BLOG報導
 茘枝角公園有花海,放假第一天,
我就帶同Monchhichi去影相,
花都開得好靚,
只是繡球花有些謝了,
但公園內仍有好多地方有繡球花,
在公園內閒逛,欣賞了美美的花就離開。






 開得好靚的百合花















 好有特式的樓梯畫木棉





















未等到日落就離開

10 則留言:

  1. 真喺花海...好靚
    員工用咗好多時間和心機
    我媽咪申請咗個園圃種疏果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實面積不大,但花花比花展更加靚,個到有園圃比人申請,幾好呀﹗

      刪除
  2. Monchhichi一定好開心,早去就新鮮好多, 一熱就謝晒
    樓梯畫係幾特別

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗Monchhichi和我一樣開心^_^這幾天咁熱,相信花花好快謝﹗

      刪除
  3. 回覆
    1. 茘枝角公園的花比維園更加多花,不過我去都好遠﹗

      刪除
  4. 2017年的茘枝角公園,種了那麼多美麗的花卉。羊羊的照片都拍得很美麗 !
    要是當時我知道,相信會抽空去看看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 茘枝角公園四季都有不同花卉,春天靚花特別多,現在公園已有櫻花、宮粉洋蹄甲及繡球花,吸引了大量影友到訪﹗

      刪除
    2. 以往去維園都看過展出各種不同的花卉,只是未看過百合花壇。
      現在《天水圍公園》種了很多的魯冰花,這種花壇也很美麗哩 !

      刪除
    3. 魯冰花特別又美麗,可惜天水圍太遠﹗

      刪除