2017年4月10日星期一

Day7-8 - 東京市內銀杏、夜景、皇居及井之頭公園紅葉濃縮版 - 2016東北賞雪紅葉之旅


最近寫BLOG慢了,我吾想爛尾,
要先追回上年2016東北賞雪紅葉之旅,
是兩天濃縮版。

2016年12月9-10日晴天
上年2015年12月差不多日子來東京可以見到美美的銀杏及紅葉,今年差不多日子,
市內銀杏及紅葉已落了八八九九,
於是來個濃縮版,快速去相。






                                      神宮外苑前銀杏,銀杏已落了九成有多,只有一棵銀杏有金黃

 光禿禿的樹枝,還好地上仍有好多黃葉
 只有一棵銀杏金黃滿葉

 其它街道銀杏一樣落下

 無黃葉影,就影芝芝


 六本木之丘,森大樓頂端的展望台(Tokyo City View) ,
可以賞日落及東京鐵塔夜景









 六本木亦是賞聖誕燈飾的好地方,
但燈飾好像年年差不多一樣


 燈會變色


 是日晚餐磯丸水產,我來過日本咁多次,還是第一次到來,海鮮都幾新鮮,海水味太濃,
即是太咸啦,我不會試第二次


 井之頭公園紅葉落了八成,還有少少可以影
 井之頭公園紅葉落了八成,還有少少可以影


 井之頭公園紅葉落了八成,還有少少可以影


 井之頭公園紅葉落了八成,還有少少可以影
 井之頭公園紅葉落了八成
 皇居就在我入住半藏門的酒店不遠處
 在東京車站及皇居中間路段的高級酒店
 東京車站周邊




16 則留言:

  1. 六本木之丘夠高,影東京鐡塔靚啲,但似乎頗多人.

    回覆刪除
    回覆
    1. 影到東京鐵塔這個位置是不議之選,好多人帶備腳架及相機坐係窗口地下等,我遲去都搵到個位坐,但地下吾好坐,坐得好辛苦,等到鐵塔開燈影幾張相就走>_<

      刪除
  2. 其實磯丸水產真係唔太好食,但發現近排好多朋友去。請問係唔係香港有雜誌或網站介紹過於是忽然變得人気?
    東京鉄塔張相好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾知有無報導過,我只知我每次經過都見到好多人,東京鉄塔張相個個上到去都是影這個景^_^

      刪除
  3. 第一張相好靚呀, 如果肥人有機會去東京都要去影下夜景先得~

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算吾影都上去睇下,個夜景好靚﹗

      刪除
  4. 鐵塔夜景都好靚好浪漫呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗好浪漫是張相,實側在你身過好多人>_<

      刪除
  5. 黃昏側光令大樓增添立體感很美呢

    回覆刪除
  6. 東京鐵塔夜境好正,你影個位置好好~

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京鐵塔夜景好靚,個個上去都是這個位影﹗

      刪除
  7. 日本秋色的確...好靚,
    而且各景點都有不同特式,我至like 六本不煩囂中帶自然豔色,井之頭公園有少少感覺悽美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本的秋色真是好靚,我還會繼嬻去呀,井之頭公園春天櫻花盛開亦十分好美,真是春秋兩個景都咁靚﹗

      刪除
  8. 神宮外苑冇左銀杏葉感覺好荒涼,好彩仲有一棵~
    東京鐵塔夜景超靚,我未睇過,下次一定要睇到>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 滿開銀杏及光禿禿樹枝的神宮外苑我都有幸見過,吾知我還會去第三次呢^_^有機會就去看看啦,個夜景真係幾靚﹗

      刪除