2017年4月25日星期二

Day 3 -1 向藏王進發、 - 2017賞雪賞櫻花 -

2017年2月19日
一打開窗簾被外面嚇呆了,竟然下大雪天色又昏暗,
今天要上藏王山呀>_<大約八點多鐘雪就停了,
吃過早餐休息一陣就退房,
坐10:30AM酒店接送車入藏王溫泉,
約35分鐘車程就來到藏王溫泉,放下行李在旅館,
就出外逛逛,在旅館後面有一神社,
通往神社之樓梯全是厚厚白雪,為怕危險沒有上去,
但景色非常之美喎,影影相後就向溫泉街進發,
當時天氣仍是陰陰天有雲,間中有陽光,
由旅館到溫泉大街覽車站約需時15分鐘路程左右,
但路邊全是厚厚白雪,於是又要影影影﹗




 街上全是白雪,雪下得非常之大

整條大馬路都是雪





 屋頂全是白雪
 連火車軌都舖滿白雪



吃過簡單早餐退房

臨近3月女兒節,酒店大堂有小吊飾作裝飾

臨近3月女兒節,酒店大堂有小吊飾作裝飾

臨近3月女兒節,酒店大堂有小吊飾作裝飾

雪已停了,大街上滿是白雪


酒店入口就在車站東口側邊,不用怕下雨及下雪,
藏王旅館的接送車就在西口

路軌都是厚厚的白雪
旅館車已停泊在車站
西口有兩間評價幾高的酒店
同一集團的旅客都是坐同一架車到藏王,
當天差不多客人全滿
雪已停氣溫上升,在未進入藏王山時雪已開始溶,不過在進入藏王山時又有好多雪,整個山頭都是雪,又有點點陽光
到了旅館,辨理簡單手續,
放下行李就出去,當時天色仍是暗暗的
神社就在我入住的旅館後面,還有另一旅館高見屋,
高見屋評價甚高,不過價錢亦十分高
通往神社的樓梯全是厚厚白雪





雪厚到吾見左條樓梯
有大大個雪磨菇
有大大個雪磨菇
有大大個雪磨菇


偶有陽光出現





之後行去溫泉街,沿路都有好多雪

滿街都是白雪
藏王溫泉有幾個共同浴場,要收費,
我入住的旅館有勉費票送出,只要問服務員拿取就可以
啲雪厚到似奶油蛋糕

差不多每間屋都被雪包圍住

見天色仍是昏暗,就去先食個午餐,
又是去番上次個間,因是滑雪季節及星期天,
客人都幾多,小店價錢吾貴,
不過今次個豚肉味道咸左少少,個炸雞幾好食

10 則留言:

  1. 我去到十和田神社同你喺蔵王溫泉街既神社一樣樓梯積滿厚厚既雪,不過我地都有一步一步行上去。

    回覆刪除
  2. 啲雪厚到似奶油蛋糕===>又真係幾似喎^^

    回覆刪除
  3. 好鐘意雪磨菇,圓圓地好得意~
    奶油蛋糕都好正,不過好驚佢會跌啲雪落黎扑中人,哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要小心架,我見過突然有屋頂的奶油蛋糕跌下,磅一聲,好彩無人在雪下面﹗

      刪除
  4. 雪蘑菇好可愛,我諗如果我見到雪蘑菇,我會忍唔住用手指篤佢,嘻~

    回覆刪除