2017年4月26日星期三

Day 3 -2 藏王溫泉街、 - 2017賞雪賞櫻花 -

2017年2月19日
逛完神社後,再到溫泉街逛逛,
今次2月行和上年12月時真是好不同,
溫泉街上好熱鬧,好多店舖都有開,
滑雪者及遊客都好多,街上滿是積雪,
好多屋頂都是厚厚白雪似是奶油忌廉,
天色仍然是灰暗暗,吃個午餐後,
天色竟然轉晴,
在溫泉街亦可清楚望見山頂,
於是快快去坐覽車上山,
樹冰我來啦。






 好多好多積雪,溫泉水流過的小溪

 大街上都見到樹枝上有少少霧淞




 屋頂有好多冰掛
 好多人去滑雪


 溫泉街上好多大大少少的酒店

 這張相是睇完樹冰後,回程在溫泉街
  這張相是睇完樹冰後,回程在溫泉街

 中央覽車站,上面全是滑雪場,沒有樹冰看




 共同浴場



 上山仍然是灰暗
 上山仍然是灰暗
 雪厚到樓梯吾見左
 付費溫泉店,內裡有露天及室內風呂,,上次12月來此店沒有開





溫泉街上有些建築物幾有特式,有些咖啡廳


天色轉晴,要快快上去見樹冰

 覽車站


20 則留言:

  1. 四處鋪滿厚雪的景致真美。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有雪的溫泉街十分吸引,到處都拍到美景﹗

      刪除
  2. 我覺得日本啲雪特別靚,
    聽講喺雪種綿密白好多,
    加埋古樸建築,拍照一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪種綿密白好多,原來是這樣,日本的東北及北海道雪量充沛,只要冬天到來必定可以見到美美的雪景﹗

      刪除
  3. 哈哈,第一張相我都有影,而且角度差不多,只係剩番路邊少少雪.

    回覆刪除
  4. 去日本東北~真係要1月中打後先比賽穩陣有厚雪(我13年1月中去過)~年底我仲未決定去邊~驚去到無雪@_@

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯1,2月東北雪量最多,我12月去過雪真是少之又少﹗

      刪除
  5. 好厚雪呀真係....好靚呢~

    回覆刪除
  6. 冰樹我都好想去啊!! 不過怕凍, 哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要做準備就吾怕凍,一大片樹冰林真是好震撼。

      刪除
  7. 有啲建築襯托雪景,好似去左另一個世界一樣,好靚~
    好想可以咁多雪時去一轉~
    (條樓梯變左滑梯,唔知點行呢@@)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信個條樓梯是用來逃生用,應該室內還有另一條樓梯上落,我都有啲建築物好有特式,有點歐洲式好美,去啦去啦你都去過冬天的白川鄉。

      刪除
    2. 而家日本好多地方都想去,都唔知去得邊道>.<

      刪除
    3. 每個季節日本都有美美的景,咁就一年去四次睇四季景色啦﹗

      刪除
  8. 一遍白茫茫的世界 , 很美...

    回覆刪除
  9. 有d地方有雪時睇同無雪時睇就係好唔同...就好似我個扭紋雪糕山咁.....嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 有雪無雪兩個景睇晒就最好,但好多是事實與想是兩回事﹗

      刪除