2018年4月22日星期日

樹頭菜(魚木) - 太子道西

2018年4月8日晴天
最近好喜歡到花墟,差不多每個星期天都去,復活節期間有去過太子道西,樹木已換上嫰綠的葉子,大約10天後再去,已經開滿了花,這是香港春天常見的樹木,太子道西有大約幾拾棵魚木,在街道兩傍,棵棵都是滿滿的花,非常之吸引。

中文名稱︰魚木、樹頭菜
植物學名︰Crateva unilocularis
英文名稱︰Spider Tree


























16 則留言:

  1. 回覆
    1. 是呀﹗我坐車經過,見到咁靚都要提早下去賞美景。

      刪除
  2. 係呀~~哩條街兩旁樹都開花,一球球又密麻麻,都幾靚
    去花墟行下都開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 為這城市添上美美的景色,花墟行吓見吓靚花真係幾開心架。

      刪除
  3. 遠睇棵樹開滿花好靚~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 遠近觀看都好靚,吾知澳門有無這種花呢?

      刪除
  4. 好懷念呢條路呀, 以前肥人返學日日都係學校經呢條路行去太子呢~

    回覆刪除
  5. 我在其他區域都見過不少這種樹,但不知名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在好多樹都掛上名牌,我才知這是樹頭菜。

      刪除
  6. 都見過多個地方有他們的蹤跡.原來叫樹頭菜.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗就是見到有blog友曾經甫士過,才知是樹頭菜。

      刪除
  7. 原來這種樹叫做魚木.....
    去花墟有冇收穫呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是見有BLOG友影過我才知名^_^花墟我常去,每次都有收獲﹗

      刪除