2018年4月5日星期四

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day2 - 2 定山溪散策

 2016年10月16日晴天
坐酒店迎送車到定山溪溫泉,
原夾好時間再坐巴士到豐平峽水庫賞紅葉,
點之遇到塞車,這天是星期日,
有大量市民到定山溪溫泉遊覽,
到了定山溪要再等多個多小時才有車到豐平峽,
於是改為定山溪散策,溫泉區都算大,
遊走各個大街小巷,到處都是楓紅遍遍,
散策約3小時,就回酒店休息。





沿途只見到小量黃葉,中途遇到基車

 到定山溪溫泉,多數遊客都在這個位打咭


 紅色橋是日本的指定特式

溫泉有各式的銅像,河童


 不是溫泉大街遊客稀少
 有足湯我沒有浸



 這個景又是來定山溪必到的點,周邊黃葉比較多
 有陽光在樹林紅黃葉都好靚
 山頭全是紅黃變色葉


 除了變色葉,楓葉亦有




 溫泉區主要大街週邊有好多溫泉旅館

 

午餐食拉麵,味道可以















 全個溫泉區最高最大規模的旅館,
遠離溫泉主要大街,旅館有溫泉水上樂園
定山源泉公園


 旅館外景色,好靚
  旅館外景色,好靚

 旅館遠望溫泉區街


10 則留言:

  1. 外邊山明水秀,一邊浸溫泉一邊賞靚景真係唔錯...

    回覆刪除
  2. 條車龍又真係幾誇張...@@
    紅葉和櫻花季節我諗除遊客外,日本當地人都好鍾意去賞美景呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 當地日本人每逢紅葉和櫻花季節,都喜歡去賞花及賞紅葉美景,第二日我去豐平峽,遊客不是太多。

      刪除
  3. 好靚呀!
    肥人次次都同紅葉無緣份呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次北海道之旅差不多每個點都可以看到紅葉秋色,還有驚喜是看到初雪﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 吾止咁呀,第二日天陰陰所有樹木的顏色更加出,比第一天更加美﹗

      刪除
  5. 呢個遊記係重出定新寫? 2016年? Haha
    原來10月中北海道已紅紅綠綠,可惜10月中沒什麼長假駁長!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是還未寫呀>_<我吾想爛尾,要快寫,10月到日本北海道及東北是賞楓的好時間,我對紅葉情有獨鍾,所以會盡量安排此月到訪。

      刪除