2017年10月9日星期一

Day 6 - 3 -Sunnegga Paradise - 史內加 - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

2017年3月28日晴
來到策馬特第一個景點是Sunnegga(史內加),
Sunnegga距離我住的酒店好近,
由酒店出發到地底登山有軌覽車站只要幾分鐘步程,
只要幾分鐘車程就到達Sunnegga,因已是下午三點左右,
如要再登上再高位置就沒有時間,
因吊車只行駛到四點半,只好在Sunnegga餐廳坐坐,
吃個遲來的午餐,欣賞四周風景,天氣實在太好,
陽光普照萬里無雲,可以清楚看見馬達洪峰,
這時吃著美味的瑞士特式美食薯餅,
看着四周的雪山美景,心情實在輕鬆又愉快。 
馬達洪峰就在我面前


基本上在策馬特的任何地方都可以見到馬達洪峰
地底有軌登山覽車,車費CHF16,
用SWISS TRAVEL PASS半價CHF8=HKD62 /PC
                                            登山覽車站

一出站就見到餐廳
雪山就在四周,有太陽好溫暖


最佳位置觀賞馬達洪峰
有人拍攝

登山吊車再山再轉覽車到山頂,是最出名的五湖健行,
因冬天冰封路線已封閉

只有小量滑雪客

對面就是明天上去策馬特的登山火車















美味的薯餅及好味的熱朱古力
美景配美食^_^
吾好偏心,每位芝芝都要和馬達洪峰影張單人相








明天會上去3100,好遠架,用長焦DC影到好清楚
真係好遠,中間個少少建築物就是3100
大合照




下山回酒店囉
我入住的酒店位於半山


8 則留言:

  1. 對住呢個景真係食乜都好食囉~~~
    瑞士特式美食薯餅真係好好味!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗個景比食物更吸引,薯餅好好食,之後我都再食﹗

      刪除
  2. 見到d人d衣著都好輕鬆
    係咪羽絨都唔洗穿呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 日頭有太陽好溫暖可以吾使著羽絨,但到夜晚好凍得幾度,必須要著要著﹗

      刪除
  3. 咁你哋有冇滑雪呢?!…雖然見山上鋪晒雪,但有充足的陽光應該溫暖喎…

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣十分好,在雪山上有太陽好溫暖,第二日我在馬達洪峰雪地健行,氣溫有成15度,著件單衫可以,但一收太陽就好凍,必須要帶厚外套,我無滑雪,我見好多人都是自備整套滑雪裝備﹗

      刪除
  4. 這次會住3100嗎? 是用什麼網站訂的啊? 會很難訂嗎? 哈,好多問題唷...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用BOOKING.COM都沒有3100這間酒店﹗

      刪除