2017年10月3日星期二

Day 6 - 2 策馬特我來啦 - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

2017年3月28日晴天
懷著興奮的心情向策馬特進發,由蒙特勒坐11:11AM火車到Visp

到達12:24pm,再坐12:41pm火車到達策馬特13:51pm,沿途風景美麗,


策馬特(Zermatt)位於馬特洪峰(Matterhorn)脚下,
其旅遊業發展與世界上最著名山峰之一的馬特洪峰息息相關。
這個渡假勝地禁止車輛通行,致使它很好地保留清新的原貌。
策馬特我來啦







蒙特勒火車站



                                      蒙特勒火車站























 沿途風景





 又見櫻花






 再轉登山火車到策馬特




















 策馬特火車站




策馬特行駛的電車










17 則留言:

  1. 咁樣坐火車買四圍去睇到好風景,坐位好新淨

    回覆刪除
    回覆
    1. 來瑞士要坐火車四圍去,才可以慢慢欣賞到美景,我去時不是旺季,火車上好少遊客﹗

      刪除
    2. 祝殷師奶和大爺中秋節快樂﹗

      刪除
  2. 櫻花好靚呀!👏👏👏💕💕
    中秋節快樂!🍁🍂🌔😄💖

    回覆刪除
    回覆
    1. 在途中見到櫻花不是太多但都好美,祝中秋節快樂﹗

      刪除
  3. 策馬特好靚呀!
    中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去策馬特幾天都天氣好好,可以清楚看見策馬特,重可以雪地健行,非常之開心,祝中秋節快樂﹗

      刪除
  4. 策馬特是我去年瑞士之旅最喜歡的地方。祝中秋節快樂!

    回覆刪除
  5. 好懷念的路線,我也好喜歡馬特宏峰^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 策馬特景色太吸引,留了幾天都吾會悶﹗

      刪除
  6. 無車行哥度d空氣一定好好架喇~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 策馬特只可用電車行駛,空氣特別好﹗ 

      刪除
  7. 地方靚而且冇汽車污染,完全係一個好地方~

    回覆刪除
  8. 這處風景好優美,你去時天氣都唔錯喎…藍天白雲~
    睇相覺得氣溫都幾涼爽,感覺好舒服…

    回覆刪除
    回覆
    1. 瑞士風景好美,我去個時咁多日多數好天氣,有太陽吾凍,但一早一晚就好凍﹗

      刪除