2017年10月2日星期一

我回來啦(奮怒)

2009年1月

我終於回到香港啦,回到自己的家裏感覺到好舒服,在零下十多二十多度氣溫下,沒有凍親好好彩,只是旅程沒有想像中好玩,旅行社安排用快速時間走完行程上哈爾濱的行程,有多時間要加遊自費項目,有成四個咁多,根本是要逼團友們參加,因不去要呆坐在車箱中等其它團友或隨街逛逛,加上真係好凍及全團都是一家大細,只好選擇參加,而我和同伴只參加了兩個自費項目,一個參觀東北虎都可以,另外一個俄羅斯餐更加吾好,要每位$180.00又少食物,個個團友都食吾飽,領隊還說食物已上齊,這個餐是要食個氣氛,日光日白有太陽矖何來氣氛?我都未試過跟團餐餐食吾飽,夜晚還要食杯麵,我絕對不是大食及簡擇的人,餐餐差不多款式一樣又吾好食,行程表上註明有特式餐,簡直虛有其表,食左都吾知是甚麼特式餐,我和團友們都覺得食有問題,我以前去過好多中國落後城市,跟過細間旅行社,都未試過食得咁差,何況今次是去東北三省,我九年前到過哈爾濱,都不是這樣的,每天旅行社安排8點半出發,攪攪吓都要差不多九點才可開車,晚上五點至五點半食晚飯,回到酒店都只是七點多一點,今次參加是頂級豪華團,旅程隨了頂級住宿豪華外,其它都是走馬看花,而膳食真是十分差,完全不似是一個豪華團應有的享受,我們付出高昂的團費,旅行社由機票及酒店得到利潤太少,所以由食用及自費項目賺取利潤?今次旅程我最想睇吉林霧淞,照樣是八點半出發,未睇之前又帶我們到一個無謂的廣場參觀,出矖太陽及在市區點會有霧淞睇?旅行社跟本冇誠意帶我們去睇,我真是有點後悔簡選這間旅行社,我以前都跟過這間旅行社,都不是這樣的,下次我不會再跟佢啦,我跟的旅行社是永安。我還會繼續寫下今次旅程日誌,需然今次有吾開心,但哈爾濱有些景點是到此一遊,但當你們真係可睇到咁靚的冰雪大世界內的冰燈,真係咁凍都是值得的。

2017年9月30日
之後幾年都再沒有跟普通旅行團,改跟攝影旅行團,去了好多中國其它地方,睇到好多中國好有特式的地方,2015年我再次跟永安到日本北海道道東賞雪之旅,旅行社攪得吾錯,對永安留下吾錯的印像,這次日本北海道之旅,令我對日本留下好印像,開始了自由行,現在已番吾到轉頭跟團啦

6 則留言:

  1. 我多年前去過哈爾濱,真係凍到吐口水(零下三十度)都很快變冰,那次的特色菜是飛龍湯,但飲完都唔覺得有乜特別,淡茂茂冇喱味道…
    反而在街上走入當地人賣羊奶茶的蓬帳內喝茶,感覺真係不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈爾濱我去過總共3次,給我的感覺都不同,以這次最吾開心,大陸其實食吾會太差架,之後幾年再去,是攝影團,但餐餐都好豐富,我還以為參加了美食團添﹗

      刪除
  2. 所有商業機構都漸漸會係咁,個個CEO都要交功課,都要利有潤增長,邊有得咁易,將貨就價係唯一辦法.

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟過這次普通旅行團,之後我多數參加攝影團多﹗

      刪除
  3. 自由慣咗返唔到轉頭XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗好多地方自由行都好容易吾使跟團﹗

      刪除