2017年10月28日星期六

Day 7 - 3 -雪地健行(下)Rotenboden到Riffelberg - 2017瑞士夢幻湖光山色之旅

2017年3月29日晴
行了個多小時就到達Rotenboden車站,時間尚早於是再行多一段雪地健行到Riffelberg,這段路全是濶濶的雪路,全部由雪地車壓平了雪,不過我就覺得比較滑,如要落斜路就要小心滑倒,這段路和馬特洪峰更加親近,天氣實在太好啦,氣溫不斷上升,只著一件薄衫就得,行了個多小時就到達Riffelberg,這裡有間露天餐廳,又可以對住馬特洪峰共晋下午茶,今次雪地健行行了三個小時左右,路不難行風景優美,絕對是今次來瑞士最開心的一日。








又見到肥烏鴉
Rotenboden有幾張椅可以坐下休息及欣賞雪山美景
三位芝芝都要休息及影相



你睇肥芝芝坐得幾咁舒服

有清楚指示路標,有些路段已封敝



今次路段落差不大,好多平路吾難行
回望行過的路
回望行過的路
和馬特洪峰越來越近
又是好少人行,不過已比第一段多人
如果沒有雪,上面這段路是可以行的
用長焦影到上面雪路的路標指示,
無人行過,所以雪是沒有腳印
回望行過的路

另一條登山覽車及滑雪道
是濶濶的雪路,全部由雪地車壓平了雪,不過我就覺得比較滑,如要落斜路就要小心

距離3100已經好遠了




又有好多滑雪道

Riffelberg就在眼前
沿途見到一對瑞士年老夫婦行山

寛闊的雪路


Riffelberg

見到好多人坐在戶外餐廳
中間有紅色是一間酒店

這裡好熱鬧有好多人滑雪



登山火車







在Riffelberg休息,吃個下午茶
蘋果汁及啤酒是來瑞士常飲的飲品

對住馬特洪峰吃個下午茶

Riffelberg車站

Riffelberg車站
Riffelberg車站




好多人坐在椅上矖太陽





















再見Riffelberg結束我這個難忘的雪地健行

12 則留言:

  1. 望住個三角朱古力真係好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣好呀才可以清楚望見馬達洪峰,來到瑞士旅行雪山看到飽﹗

      刪除
  2. 真巧,我也是行到Riffelberg搭車走人,不過我在夏天行,現在看你的冬天景色,正好補充不足,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家路線一樣,景色有不同,正好補充不足,不用客氣啦﹗

      刪除
  3. 坐在椅上矖太陽<=====我諗一定好快晒黑XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吾使坐在椅矖太陽,只是行左幾個鐘,都已經黑左啦﹗

      刪除
  4. 如果唔係因為張直航機票一皮一個人~我首選會無瑞士XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗直航機票好貴喎﹗

      刪除
    2. 我今年暑假剛去完瑞士,買到直航(瑞航),只需六千幾咋!

      刪除
    3. 真航六千幾吾貴噃﹗

      刪除
  5. 真係好少去啲冰天雪地地方玩,但望落有又一番唔同感覺.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去過好多冰天雪地的地方旅行,相對今次來瑞士就一點都不凍啦﹗

      刪除