2022年3月6日星期日

鰂漁涌鐘花櫻桃盛開

 2022年3月

等左幾年終於都開花啦,

今年亦是開得最多花的一次,好靚﹗




















                                只有一棵

11 則留言:

  1. Hello ♡
    You have a wonderful blog. Great post. It is very inspiring here! Lovely photos! It blooms beautifully! Unfortunately, it's still winter for me. Even today I saw snow falling outside my window. I hope that soon I will also be able to admire nature :)
    Regards nice and warm from Poland ♡

    回覆刪除
  2. 棵樹好孤獨呀, 種多一棵來陪下我啦哈.
    我真係諗唔明, 為什么會東一棵西一棵呢??????????????不過都問左好多年了, 都無結果!哈哈~
    羊啼甲遠看都好似櫻花, 淡淡粉紅色, 滿樹都是花, 我鄉下在路邊种几十棵, 超震撼! 香港為什么不試种多D呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年香港好多地方都種左好多櫻花,好多都開得好靚,這裡近海邊好大風,相信並不適合種植櫻花,在不遠處亦有一棵櫻花,是由花展移過來,開花好幾年報章亦有介紹,山竹吹襲下,棵樹倒下,連唯一有港島區賞櫻都落空﹗

      刪除
  3. 香港種花就是喜歡隨機,乜都種啲,同一品種數量就不多。這棵花好靚,可惜太孤單,如果一大堆種在一起,肯定不比櫻花遜色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這裡近海邊好大風,相信並不適合種植櫻花,在不遠處亦有一棵櫻花,是由花展移過來,開花好幾年報章亦有介紹,山竹吹襲下,棵樹倒下,連唯一有港島區賞櫻都落空,近年才種多左鐘花櫻桃,好似比吉野櫻花都易種﹗

      刪除

      刪除
  4. 我是第一次認識這種鐘花櫻桃,看來都幾嬌艷。
    妳有單反才會把上面的花拍得清楚。種有一棵都好過冇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年好多地方都種植了好多鐘花櫻桃,需然只有一棵,我又吾使山長水遠去影相,都算不錯啦﹗我無用單反好耐啦,近年在香港只用長焦小DC,一部機就遠近都影到,影相變成輕鬆﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 鐘花櫻桃顏色比較深,但都好靚呀﹗

      刪除