2021年2月7日星期日

閒遊山頂公園 - 吊鐘花初開,繡球花海

 2021年1月31日晴天

山頂公園內有好多花卉,不同季節都可欣賞到美美的花花,2月是吊鐘花及玉蘭花,我去時玉蘭未開花,吊鐘花就初開,一個個小鐘掛在樹上好可愛得意,相信過多一星期吊鐘花就盛開﹗





花蕾初開













西高山頂滿是行山客

公園內有一小山坡種植了好多繡球花













公園內好多花我不知名字,另有好多棵茶花,不過茶花好多都殘殘地


山頂公園內有好多這款紅花
山頂有豪宅內種植了好多大柑


4 則留言:

  1. 回覆
    1. 吾使去咁遠都影到吊鐘花,實在太方便

      刪除
  2. 我細個阿爸都好鐘意買吊鐘過新年~
    我係度預祝你新年快樂全家都身體健康百毒不侵團團圓圓心想事成牛年乜都好~*3*

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小T,我都祝你牛年新年快樂﹗身體健康﹗大家好快可除下口罩去旅行﹗

      刪除