2021年2月13日星期六

花開富貴迎牛年

 2021年2月12日晴天

大年初一祝大家牛年新年快樂﹗

心想事成﹗身體健康﹗疫症快完﹗

除下口罩重回正常生活﹗


朱頂蘭盛開好靚

肥芝芝換上新衫好有新年氣氛



無得日本賞櫻花,唯有買回欣賞﹗今年花墟有好多日本櫻花賣











26 則留言:

  1. 花開富貴,身體健康,恭喜發財.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗繼續影多啲靚相﹗

      刪除
  2. 花花好靚,祝花開富貴,笑口常開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗大家都健康快樂,繼續寫BLOG^_^

      刪除
  3. 祝新春愉快!身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗大家都健康快樂,繼續寫BLOG^_^和大家分享﹗

      刪除
  4. 富貴花開 身體健康 大吉大利 出入平安

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗你吾好咁懶,繼續寫BLOG^_^和大家分享﹗

      刪除
  5. 花花開得好靚呀!
    恭喜發財!身體健康!心想事成!萬事如意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗今年靚過上一年,繼續分享生活點滴﹗

      刪除
  6. 祝新年愉快!身體健康!
    朱頂蘭和日本櫻花都好靚!
    mochichi 新年裝又靚又襯晒d 花.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗今年花墟多左好多朱頂蘭及櫻花呀,去行一圈必定有收獲﹗芝芝過年要添新裝有過年氣氛﹗

      刪除
    2. 我都打算遲d去花墟行一圈

      刪除
    3. 我每次去都有收獲,見到咁多靚花,心情都特別開心﹗

      刪除
  7. 回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗繼續影多啲相和大家分享﹗

      刪除
  8. 花開富貴,大吉大利!mochichi 著起賀年衫很有過年的氣氛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝秋葉EE牛年心想事成,萬事勝意﹗芝芝過年要添新裝有過年氣氛呀﹗

      刪除
  9. 萌趣趣與花爭艷 : 萌趣趣可愛 🧡 花兒嬌俏 💜
    富貴花開! 牛年吉祥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成,萬事勝意﹗芝芝添新衣有過年氣氛﹗

      刪除
  10. 你果幾隻寶貝,我阿嫂見到一定滿晒口水唧!
    祝你牛年大吉,日日順景!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗你呀嫂必定是芝之粉絲啦^_^祝你牛年心想事成﹗萬事如意﹗大吉大利﹗

      刪除
  11. 牛年花開富貴!恭祝萬事勝意,健康平安🍑

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都祝你牛年心想事成﹗新年愉快﹗身體健康﹗

      刪除
  12. 回覆
    1. 芝芝過年要添新裝有過年氣氛呀﹗我都祝輝哥心想事成﹗萬事如意﹗身體健康﹗

      刪除