2020年11月16日星期一

氣炸鍋

 買了氣炸鍋一段時間,

整了好多美食,

和大家分享﹗😜😜

氣炸花生醬西多士


氣炸芝士大啡菇,簡單易整
氣炸一夜干,好有日本居酒屋FEEL
氣炸鍋可以當焗爐用,整了焗豬扒飯,用了新鮮蕃茄煮汁


氣炸花味噌茄子,用好少油,都幾好食
氣炸琥珀合桃,時間未掌握到有點過火及硬
氣炸燒排骨
氣炸孜然七味迷你雞腿,好好味
氣炸叉燒醬排骨,好好味
氣炸露荀牛肉串及南瓜,好有居酒屋FEEL
氣炸一夜干配果汁氣酒,好有日式居酒屋FEEL,
氣炸南瓜無落油,好健康


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 氣炸鍋用上易潔易塗層,都幾容易清洗﹗

      刪除
  2. 唔駛油健康啲,但都要小心熱氣 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗少整炸雞、炸薯條,間中無問題的﹗

      刪除
  3. 近年好興, 我怕我買左成日用, 到時咪成日吃熱氣野囉, 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣炸鍋可以當焗爐用﹗間中食少少熱氣嘢吾緊要啦﹗

      刪除
  4. 近來流行食器,
    我見朋友大讚好好用咁,但我家實在太細無法容納

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗我都是壞了光波爐才有位放氣炸鍋^_^我個氣炸鍋同光波爐一樣大架﹗

      刪除
  5. 真係好想買一個,但我家有光波爐,唔用又浪費!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗我都是壞了光波爐才有位放氣炸鍋^_^

      刪除