2020年11月12日星期四

芝芝陪我去影相 - 紫在北角匯花夏祭

 

影完貓美術館,

見有時間就到戶外繼續拍攝繡球花,

需然是假花,但影相出來和真的一樣,

咁靚。













12 則留言:

  1. 這個爆紅,現在應冇咁多人吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 入內影好似要網上預約架,我無入內只在外圍影影,好少人入內,目測只有不足10人在內﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀﹗真是爆紅,不過現在好少人啦﹗

      刪除
  3. 嘩...啲花密麻麻,都好靚噃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 假花都做到和真花一樣咁多,打個咭就當自己去左日本賞花啦^_^

      刪除
  4. 是否已完左,好似話去到 10月尾!(◐∇◐)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是11月9日影,今次是專程去影貓美術館,見重有繡球花就順便影影﹗不過入內影好似要網上預約架﹗我無預約,只在外圍影影﹗

      刪除
  5. 宜家仲有咩?已經好耐了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀,是11月9日影,今次是專程去影貓美術館,見重有繡球花就順便影影﹗不過入內影好似要網上預約架﹗我無預約,只在外圍影影﹗

      刪除
    2. 無啦,早兩日有朋友仔去過,話花架已清拆﹗

      刪除
  6. 朋友send 過相比我睇,我仲以為係真花

    回覆刪除