2019年2月7日星期四

浪漫東歐三國賞楓16天自由行 - Day - 3.1 橙紅色的布拉格城堡山日出

2018年10月22日晴天
今天到城堡山看日出,又是未天光就要出發,
晨早氣溫只有2度,非常之寒冷,坐電車約10分鐘就到達,
再行約十多分鐘就到達影日出位置,
這位置即是(再創世紀)周麗淇在第一集出現跳舞的地方,
日出時廣場上遊人稀少,只有軍人2個,城堡山是高位,
影日出就最好,又可望見整個舊城區,
全是紅屋瓦頂十分美,這天日出時萬里無雲,
在遠處新城區低地有一層霧氣,高樓在霧中若隱若現,
有如仙境,日出時整個天空都是橙紅色,
大大個咸蛋王就在地平線上升出,再加上周邊環境,
此時此刻我心情非常之開心,真是一個浪漫滿瀉的日出,
我不停按下快門,影了好多滿意相片,
就帶着愉快的心情,
由城堡山漫步下山去吃早餐。




 未天光就要出發,天空仍是寶藍色
 下車時天邊出現橙紅又藍色,好靚
還未去到拍攝位

 用長焦拉近影,震撼
 非常之寧靜的廣場
 非常之寧靜的廣場
 在遠處新城區低地有一層霧氣,
高樓在霧中若隱若現,有如仙境,
 布拉格最美的Starbucks
 在城堡山可以望見布拉格舊城區


布拉格最美的Starbucks

 軍人


 紅屋瓦頂十分美,用模型拍攝好似玩具模型
肥芝芝和豆士好又要打個咭







 地平線日出

 好有浪漫氣氛



 無遊客芝芝可以獨壩頭位影相


 遠處最高建築物是布拉格最高的電視塔











由此路下山



18 則留言:

  1. 日出咁靚,早啲起身都值得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁早起身是值得的,另外我在你blog留吾到言>_<

      刪除

    2. 我吾識甚麼是HTML標記?

      刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 太陽由地平線升起超靚!好難得可以睇到咁靚既日出:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是第一次睇到地平線日出,好美﹗

      刪除
  4. 很喜歡這裡的古城區!
    日出很好看、為它早起也值得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 古城真的好美,我好喜歡這個地方,每次旅行我都價盡量留時影日出或日落﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 真開心可以見到個咁靚的日出﹗

      刪除
  6. 好靚呀, 比Bonnie搞到肥人都好想去一轉添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 日出好靚,吾係去就一定見到,真是可遇不可求﹗

      刪除
  7. 城堡山看日出原來是這樣美^^
    最重要係無乜遊人,好似包場咁!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 直頭包場咁,和昨天下午來簡直是兩個世界,布拉格沒有山,只有小小高的位置,城堡山是在布拉格任何位置都可見到的高位,影日出位置一流﹗

      刪除