2017年5月13日星期六

Monchhichi陪我去影相 - 迪士尼遊樂區及迪欣湖

難得好天氣最適合一家大細去郊遊,
今次帶同3位妹妹去影相,
迪欣湖內有好多不同品種的花卉,
春天時份各式花卉盛開相當之美,
又要和芝芝影個不停。
豆士妹、pinky、肥芝芝



 肥芝芝條裙仔靚吾靚呀?






 迪欣湖









 粉葉羊蹄甲











 迪士尼最新的酒店



















14 則留言:

  1. LEE 3 姐妹頭髮顏色都唔同,係味同父異母架~~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 芝芝家旅族成員眾多,真係有吾同毛色配吾同膚色,但全部都係我的仔仔囡囡^_^

      刪除
  2. 回覆
    1. 個日是正式開幕日子,我只是經過入內,大堂吾係好多人,泳池就好多人遊水,多數是一家大細,房間好多打開了窗簾,看內裡似未有人入住,不過酒店內有一間中式酒店都幾靚,我見好多人問有無位,是全晚滿座沒有位。

      刪除
  3. 迪欣湖仲未去過@@
    靚景之下芝芝更加靚~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝哥哥讚芝芝靚女^_^迪欣湖過左春天好似無乜花,不過個到有好多草地,都好適合去野餐﹗

      刪除
  4. Monchhichi搶晒迪欣湖鏡囉!哈哈'

    回覆刪除
  5. 早前行,第三間酒店仲係建築中.咁快就可以入內拍攝囉..

    回覆刪除
  6. 芝芝比我叻, 我連迪欣湖都未去過...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊啊﹗你有排都吾得閒去,等你攪掂間屋先啦,秋天10月時迪欣湖會有一棵美人樹開粉紅色的花,希望今年可以和芝芝去影相。

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,天氣好影甚麼相都特別靚﹗

      刪除