2017年5月28日星期日

紫色浪漫 - 藍花楹 (最終回)

從沒有想過在我常經過的地方,
竟然會有我最喜歡的紫色藍花楹,某一天坐車經過,
抬頭一望見到有些紫色花,再過幾天又多花了,
這裡約有幾棵藍花楹,全是在馬路中央,
樹幹又十分之高非常之難影,只有兩,三棵近天橋,
用長鏡300MM以上就可以影到,其中兩棵花非常之密,
密密的花花非常之美,你可以任意找位影都沒有問題,
跟本都無人會留意到這些花,
拍攝點柴灣道近興民村天橋。































藍花楹差不多已開完,
下一個花季是黃金雨?鳯凰木?

13 則留言:

  1. 藍楹花漂亮極了!👏👏👏💕💕💕 甚是喜歡啊…
    只是、正如妳說這樹花長的太高了、若不是在天橋邊很難拍得好呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有幾棵實在太高,若有600MM長鏡就可影到,但要成日惡高影,咪攪我啦,近天橋個幾棵真係好靚,可惜街坊吾識欣賞。

      刪除
  2. 哈哈,原來我一望出窗就會見到,呢啲就叫做遠在天邊不知原來近在眼前XD
    下一個花季已經黎咗,係木棉飄雪,柴灣巴士廠附近呢排日日吹雪:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗原來你和藍花楹咁近距離,木棉飄雪,正,我住個到有好多棵木棉,我是高層人仕,木棉雪都吹到入屋,你個邊有無咁情況?

      刪除
  3. 香港賞花其實幾好,不同花期一個接一個,不會冷場,只可惜沒有一個有系統的大規模栽種安排。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果大規模的種好啦,可惜可惜,我住個區有幾黃金雨剛盛開,但花在馬路邊,真是點影難構圖﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 柴灣這棵是我去過幾個影藍花楹,最多花及最密﹗

      刪除
  5. 我都覺得呢種紫藍色的花好靚, 好似一棵紫色的樹好搶眼~~~
    啲樹咁高你點拍到花的特寫呢?!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我部傻瓜DC有24-625MM焦距,足以在路邊影上去拍近鏡,另在行人天橋樓梯可以平排拍到藍花楹再近的大特寫﹗

      刪除
  6. 你好叻呀,點知D花名既?
    呢隻紫花好靚,唔講以為係外地影
    香港好少見呢,種多D就好啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 報紙有介紹呀,香港好少地方有此種花,今年我找到4個地方,全部都開得靚,如果種大量觀賞價值就大大題升﹗

      刪除