2016年7月13日星期三

愛在深秋 - 鳴子溫泉菅原傳統日式旅館(Ryokan Sugawara)Day 7

2015年10月27,28日晴天
早在出發6個月前,已計劃到鳴子峽看秋色,
最方便又快捷當然是住在鳴子溫泉,可以省回不時間,
在網上訂酒店時好多都沒有房,後來才知好多溫泉旅館是要預早三個月才可以訂房,
在網上找到一間可以六個月訂房,
還只剩下一間我就快快訂下,管原是傳統日式旅館,
房間沒有洗手間,只有梳洗設備,
及旅館人員沒有人識英語,
由鳴子溫泉駅到旅館步行約15分鐘,
來到旅館大堂竟然沒有接待員,
要按鐘才有接待員出來辨理入住手續,
接待員是一位中年男仕,因對方不識英語,
對方將需要的需知寫下,晚飯及早餐時間等等,
我有些問題不清楚要問,
大家又要手指指及用單詞英語才可完成,旅館看似不大,
但內裏竟然要上上落落,又要左轉右轉才可到達我入住的房間,之後出街回來我又找不到自己房間,要搵多幾次,
晚飯我們選擇在房間進食,服務員準時送上晚餐,用餐完就打電話通知收回餐具,
管原旅館有兩個大浴場及幾個貸款風呂不用收費。






旅館有個小小庭園及足湯

旅館大堂

旅館大堂

                                              旅館大堂













貸切風呂

走廊
                                 走廊
洗手間剛好就在房間隔壁
接待處,入住時將自己的鞋放在鞋櫃,及要換上拖鞋



小小的房間


                                             


豐富的晚餐








日式早餐


早餐用餐處

鳴子溫泉管原傳統日式旅館
Ryokan Sugawara
989-6822宮城縣大崎市
Narukoonsen Shinyashi
Room 13m2
JPY 18,576 (HKD1207)










9 則留言:

  1. 鐘意佢嘅環境,店內嘅裝飾,去到一定唔捨得走😀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次入住傳統日式溫泉旅館,給我的感覺好特別,旅館細細但在大堂又保存了好多舊物件,令人要細心欣賞,環境好舒服﹗

      刪除
    2. 係呀, 啲木製品好靚,就連一條樓梯都好有味道, 正呀, 視覺享受^^

      刪除
  2. 個古老大鐘好靚呀,係咪古董.....
    我通常都係大浴場,其實貸切風呂都想試下,不過多數係啲情侶用多,為免排隊同佢地爭,最後都係去返大浴場:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 都應該有番咁上吓歷史,每次經過貸切風呂都無人用,我就享用啦,致於大浴場今次我就無用到﹗

      刪除
  3. 日本舊旅館真喺保存得好好,
    我見溫泉好舒服,
    整潔喺日本溫泉的特點。

    回覆刪除
    回覆
    1. 旅館真係好整潔,由其是房間沒有洗手間,要去外面共用,但整潔到有如自己房一樣,沒有像大陸廁所一樣又濕又有異味,今次是我第一次入住舊式溫泉旅館,試過一次感覺很好﹗

      刪除
  4. 睇得到旅館好用心去裝飾每個角落~佢每個位都放左裝飾物~好多影相位

    回覆刪除
    回覆
    1. 整間旅館都好多古舊物件,好多嘢影﹗

      刪除