2016年7月5日星期二

愛在深秋 - 玉子屋本店 (おかしときっさ たまごや)和菓子店

2015年10月27日
溫泉街上只有好少食店開,見到一間小店好有特式,
店內裝飾好有家的感覺,就像去朋友家一樣,
坐位不多但好舒適,當時只有我們兩位,
我就在店內影影,店內播放著懷舊英文歌,
和老闆閒聊得知他好喜歡音樂,年青時還夾band,
直到現在仍有和朋友一起表演,
在店內吃著和菓子甜點聽住歌,旅行就是這樣,
要慢慢地享受此時刻﹗


老闆送了張甫士咭給芝芝作留念



抺茶好飲


店內只有自家制幾款甜點

老闆好喜歡夾band
店內一角












 玉子屋本店 (おかしときっさ たまごや)和菓子店
宮城縣大崎市鳴子溫泉湯元 102-1

13 則留言:

  1. 回覆
    1. 我幾經辛苦才找到此店的中文名,玉子即是雞蛋,甜品有用雞蛋做,但沒有玉子燒﹗

      刪除
  2. 老闆送芝芝甫士咭,芝芝一定好開心😊
    舖內擺設好豐富,真係睇都有排睇呀👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 我和芝芝一樣開心有甫士咭作手信留念^_^店內無乜人可以慢慢坐,好似參觀朋友家一樣﹗

      刪除
  3. 哩間果子店更似咖啡店感覺好溫暖,人情味濃厚
    攞設特別,好似屋企,又有書櫃,西式甜撻好靚😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉﹗似間咖啡店多啲,我在日本的網站查到此店是歸入和菓子類,小店坐位舒服﹗

      刪除
  4. 店舖真係好有家的感覺

    回覆刪除
  5. 店舖好有人情味,好似去到朋友屋企作客一樣~

    回覆刪除
    回覆
    1. 是呀,所以我喜歡去地道小店﹗

      刪除