2016年3月24日星期四

Monchhichi陪我去影相 - 2016花展

好多朋友都會帶心愛的公仔去影相及旅行,
我亦不例外,每次去日本旅行,
我都會帶幾隻芝芝回港,
校服妹妹及鬼妹仔芝芝造型可愛,
在一大片花海下,
兩位妹妹就成為主角,
相片更增加可觀性﹗

                                       









滿開的桃花



































小型繡球花海




芝芝企的地方吾可以坐,坐就比人趕,但係芝芝企係到影相就無人趕佢











13 則留言:

  1. 芝芝就好啦,又去旅行又去花展~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗點止花展,還去過行山﹗

      刪除
  2. 我嗰日都見到有人用公仔做model呀,仲俾好多人偷影.

    回覆刪除
  3. ♥•.♫.¸.✫¨´`'*°☆.--•╬•
    (\~~/)♥•.♫.♥•.♫.♥•.♫.
    ..(='.'=)祝復活節愉快!
    .(")~(").✫¨´`'°☆.-•╬•

    回覆刪除
  4. 其實我都會帶... 但唔敢攞出街...在酒店房瞓醒都會放返入喼(泣)...

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時專登帶芝芝去,就以芝芝為中心,差不多張張相都有芝芝,不過去旅行就好忙啦,又要影景,又要影自己,有時芝芝都忘記了﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 我都覺得芝芝今輯相好靚,芝芝好搶鏡﹗

      刪除
  6. 花展果期天色都幾差~否則我都想抱呀女入去影!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 天氣總是天陰陰,等無雨才帶芝芝去影相,落雨帶BB去好吾方便﹗

      刪除