2016年3月10日星期四

行山樂- 慈雲山到大老山氣像站

2016年3月6日陰天
一條景觀非常之美的行山路線,
可以居高臨下觀賞到維港兩岸,
日落及夜景都是香港最美的,
可以和山頂比美,
只可惜此路線沒有山頂交通方便,
如要賞夜景,更加要有車才可以走,
如沒有車就要摸黑行約一小時落山﹗





起步點慈愛村停車場後山
經過停車場之後是樓梯上山




  圓形停車場好有特式

矖衫陣





沿樓梯再上經過牌坊
又是長長的樓梯

行完樓梯見到此標誌,再接回沙田坳道
紫竹亭








明知此是出入口,都泊架單車,只留下小小位置給遊人出入

小店供應小食及出名的山水豆腐花

此段沙田坳道亦即是衛亦信徑第4段

小花上有昆蟲



景觀好開揚,可惜這天天灰灰



小狗都要拍照留念


小草盛開生長





又有小昆蟲



大老山氣像站




12 則留言:

  1. 回覆
    1. 天氣好要睇埋日落及夜景,超正﹗

      刪除
  2. 好耐無行山啦, 希望復活節個幾日唔好落雨啦

    回覆刪除
  3. 嘩!`超多樓梯喎~好腳力~如果天色好風景會更加靚.

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾算多啦,我的腳力麻麻,太多梯級我吾掂,係呀﹗天氣好時真是高清維港,有機會我會再去的﹗

      刪除
  4. 好好腳力先掂呀喂^^
    可以再行前D影大老山氣像站嗎?近睇應該好大大大個波

    回覆刪除
    回覆
    1. 這條路線算好好行,我最怕行泥沙碎石路,其實上去時行車路會經過個波下面好近,當然吾可以去啦,個到是禁止入去架﹗

      刪除
  5. 我都行過呢段路,上面可以望到成個九龍風景超靚,有機會要試試夜晚上去先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 無論日夜個景絕對靚,影雲海都得,天氣好時我會再去影過﹗

      刪除
  6. 小時候常經這處跟學校去遠足, 可以去到紅莓谷. 幾十年沒來過了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾十年沒來過了,咁有時間就去啦﹗

      刪除