2016年3月31日星期四

春天花花 - 將軍澳單車公園櫻花

公園內6-7棵櫻花,全部已盛開,
可惜今年天氣反常,未能一致開花,
形成同一時間,未開的花蕾、
滿開的櫻花及枯萎的花同時出現﹗






























 兩位妹又一齊去賞櫻花







13 則留言:

  1. 去年我都去過呢度影櫻花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我第一次去影呀,有街坊告之今年櫻花無靚,舊年幾棵一齊開花,靚到不得了﹗

      刪除
  2. 去年我都去過呢度影櫻花!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 早兩日天氣好,櫻花有點燶,我去時櫻花又開多左花,比幾日前更加靚﹗

      刪除
  4. 你就好啦~香港都有櫻花影到~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港只得幾個地方有櫻花睇,每逄假日人多到圍住棵花呀﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 有部份剛開的花好鮮嫩,好粉色﹗

      刪除
  6. 原來將軍澳單車公園都有,bookmark定^^

    回覆刪除
  7. 近影的櫻花好靚
    我上年都去過, 爆多人~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 需然無日本的櫻花咁多,但都算吾錯啦,起碼不用坐飛機就可欣賞到,假期去實多人﹗

      刪除