2015年5月31日星期日

Sogo thankful Week 2015

                      祟光每半年一次的大減價我都會掃貨,
多數是買護膚品及食品,
今次買了幾款未試過的食品,
好多都好抵買又好味,
            等減價又會再買過﹗                 


香甜的蘋果汁




抵買的本菇$8.8,好香菇味

香甜的士多啤梨,特價$72


左面的烏冬有咸味,一定要過水才放湯




左面的日本蕃茄香甜多汁,右面的荷蘭蕃茄多汁比較酸

18 則留言:

  1. 我都有買盒士多啤梨喎,不過我買$69咋

    回覆刪除
  2. 年年都勁多人,又不近我家,沒有去
    我還是去759好了~~~哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,近我呀,所以我年年都去迫^_^

      刪除
  3. 崇光大減價,有冇迫得好緊要呀?=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我閒日去吾係好迫,行得輕鬆﹗

      刪除
  4. 日本蕃茄仔好好味, 我在sogo都有買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就是睇到你篇blog我才去買呀﹗

      刪除
  5. apple juice我都有買~~不過一田比sogo仲要再平多幾蚊~_~"

    回覆刪除
  6. 大減價通常都勁多人, 見到人潮我都怕怕喇!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過星期六、日去,真係好多人又迫,想去睇心水嘢都要排大隊,所以我會閒日去無咁多人﹗

      刪除
  7. 華~~咁咪好多人~~~
    澳門間800伴每年兩次的vip day都係超多的人...
    我多數都唔會入去

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 麻麻地啦,重有啲護膚品無影相﹗

      刪除
  9. 日本蕃茄,睇落好新鮮下~味道應該唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,日本蕃茄好味過荷蘭蕃茄﹗

      刪除