2015年5月6日星期三

龍脊郊遊徑

2015年5月3日陰天間中有陽光
龍脊郊遊徑是一條輕鬆的路線,
風景又美麗,最緊要是近我家,
原本可以不用搭車亦可到達起步點,
為了省時間,坐小巴不用十分鐘就到起步點,
這天好少人,在山頂有些位好大風,
有時陽光又出現,望下去石澳泳灘的水更加綠,
剛好遠方又有遊輪經過,
這樣的景色真有點像外國﹗


                                    





這天只見一條毛蟲

起步點有藍天白雲







行了半小時有多的林蔭路,之後就開始上山


遠望大浪灣











雲好厚又低























24 則留言:

  1. 望落沙灘下面啲人密密麻麻好似蟻仔咁XXXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 重未算多人呀,到盛夏整個海灘人多到插針都插吾落,還有我部俊瓜DC咁遠都影到﹗

      刪除
  2. 沙灘&停車場都好爆呀~~~
    好似伸手就能觸摸到雲層,距離好近

    回覆刪除
    回覆
    1. 當天雲層好厚又低,有某處山頂真的好似人在雲中,重未算多人呀,到盛夏整個海灘人多到插針都插吾落,還有我部俊瓜DC咁遠都影到﹗

      刪除
  3. 上年來的時候, 剛好是晴天, 風景很好呀, 不過真係好熱, 少少陰天行上來反而冇咁辛苦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這天大多數都是陰天,只是少數有陽光,不過無乜風都幾熱﹗

      刪除
  4. 龍脊風景好靚,是我行得最多的一條山線.

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯龍脊風景真的好靚,最主要近我,所以我都成日去﹗

      刪除
  5. 龍脊郊遊徑,我都知道風景靚架喇!~行左幾耐呀...............

    回覆刪除
    回覆
    1. 我慢行又坐左好耐休息,全程要四個小時﹗

      刪除
    2. 其實兩個多小時可以行完,我行得慢呀﹗

      刪除
  6. 龍脊我都行過兩次 , 風景真的很迷人 !!

    回覆刪除
  7. 龍脊是一條值得推廣的行山徑,景靚,交通方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在港島區這條路線風景靚又易行,其次是大潭水塘,這條風景亦都好靚﹗

      刪除
  8. 回覆
    1. 等高清好天氣去行啦,風景更加美,不過你要心理準備會非常之熱﹗

      刪除
  9. 第一張好靚~~~好似去左外國咁~~~~應該去哥個位野下餐~~~
    最尾哥張有耶穌光~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係咪鐘意日落多過日出呀?

      刪除
    2. 個高位好平架,坐係到野餐都得,我喜歡日落多一點,因為吾使早起無咁辛苦﹗

      刪除
  10. 回覆
    1. 個日只影一條毛蟲咁多把,其它昆蟲都無呀﹗

      刪除