2015年5月2日星期六

勞動節東涌到大澳

2015年5月1日晴天
勞動節當然要去勞動,
行山就最好啦,
相約好友們大伙兒一起去行山,
天氣非常之好,需然好熱及矖,
出了一身汗排毒對身體好呀﹗
                                         

















臨近大澳整個山頭都被山火燒燬,面積相當之大
                                              






18 則留言:

  1. 東澳古道?有沒有一試深屈蠔餅?^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 是東澳古道,深屈蠔餅無試到,這天好多好多人行東涌到大澳,我未試過在山上見到咁多人﹗

      刪除
    2. 呢條線算熱門行山路線,路程雖中長但勝在起伏不大。不過,這樣的天氣行,體力消耗會大些,尤其後段山路少樹蔭。

      刪除
    3. 後段近大澳沒有樹蔭,個日又好矖噃,我有查防矖在面及手,係係忘記查後頸,結果後頸黑左好多好肉酸﹗

      刪除
  2. 個日咁好天一定好多人,我個日都見有唔少人排隊等車入去

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日直頭多人到不得了,在整條路線上,不停有人行,非常之熱鬧,由大澳回東涌的巴士,長龍多到不得了﹗

      刪除
  3. 有益嘅運動 , 我鐘意呢~!!

    回覆刪除
  4. D大樹菠蘿唔知食唔食得架呢?

    回覆刪除
  5. 這條是熱門路線呀, 而且好多風景睇, 有機會都想行吓~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 風景靚呀,不過夏天行好鬼熱,秋天行最舒服﹗

      刪除
  6. 哈哈, 原來我行既行山路好多你都行過, 尤其係港島東嗰邊.

    回覆刪除