2018年8月12日星期日

Mr. Steak牛扒屋半自助晚餐

2018年8月11日
以往家庭聚餐都是到酒樓,吃得真有點悶,今次和家人到Mr. Steak牛扒屋試試半自助晚餐,主菜都有好多款選擇,沙律,甜品及甜品是以自助形式,款式都多及好味,不過用餐時間只得個半小時,實在太小如有兩小時就好啲,如果胃口不大,可以只叫自助沙律吧,星期一至五來價錢只需要$98+10%都幾抵食。


魚吾錯,不過個醬汁有點漏




 什扒,牛扒好香好有肉味,羊扒吾錯
 燒排骨肉太淋,口味重,吾好食,
和我在瑞士食的燒排骨相差太遠
 肉丸意粉好食
 薄牛扒
 甜品普通
 好食大菜糕
 自助沙律
 好飲南瓜湯

18 則留言:

  1. 個主菜都幾大份下喎!!!!
    但我估淨食沙律吧都應該好唔錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個啲肉真係幾大份,我吃吾到一碟,我只吃個魚呀^_^只食沙律都好飽﹗

      刪除
  2. 轉下試下啲新口味都唔錯丫...
    下次會唔會試日式放題果啲?

    回覆刪除
  3. 家庭聚餐個半鐘又趕左D WO
    不如放題啦,通常都有兩粒鐘

    回覆刪除
  4. 好抵食:)見到都流晒口水:)

    回覆刪除
  5. 都試過佢地個自助晚餐都ok
    不過2個鐘真係小D

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 都幾抵食架,只不過味道就好普通﹗

      刪除
  7. 睇落都好好食,羊扒,我未食過,但牛的食材,我也喜歡吃.今年公司都吃了一餐自助餐.

    回覆刪除