2018年8月22日星期三

2016北海道東京賞楓自由行16天 - Day10 - 2 八幡阪紅葉、晚餐小丑漢堡

2016年10月24日
吃完午餐有時間就四圍逛逛,函館是北海道南部一個半島,函館的中心地帶,由東到西步行約半小時就到達兩邊海邊,今天去了東面海邊,明天就到西面海邊金森貨倉,函館的主要交通是電車,所以在街道上見到有好多電線,和香港一樣好有親切感,沿路行都好少人,直到八幡阪才多點遊客,八幡阪與函館山夜景齊名,為視野極佳的景點,可以直望到海邊,景色好開揚,只是紅葉景色就好普通,這裡有好多歐式建築物,影影相就離開,坐電車回酒店休息,再出外晚餐小丑漢堡,台灣人十分推薦小丑漢堡,評語是好好味,但我覺得又吾係咁好味噃,有少少中伏﹗
八幡阪






海邊有好多海鷗

 東面海邊

路面有好多電線

好有特式

途中經過一間餅店,吃到熱辣辣的蘋果批,好味

八幡阪紅葉
八幡阪紅葉
八幡阪紅葉
八幡阪紅葉


八幡阪紅葉
八幡阪紅葉
八幡阪紅葉
八幡阪紅葉






回到酒店休息,日落咩直又是藍藍的

在金森貨倉周邊有食市,及一間幾大的手信店


小丑漢堡總店

小丑漢堡總店,店內裝飾有特式

 小丑漢堡總店,店內裝飾有特式

小丑漢堡總店,店內裝飾有特式

台灣人極力推薦小丑漢堡,話漢堡飽好好味,我覺得味道無乜特別,好好食一定吾係,試過就算吾會再來


 有食店已關

有食店已關

 金森貨倉
 好多台灣人推薦的La Vista Hotel函館灣,
有溫泉浴場,酒店長期爆滿,好難訂房


有食店已關





10 則留言:

  1. 食店好似好早就關晒門咁既~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 八點左右已有食店關門,商店更加已經關晒啦,想買嘢要明天來﹗

      刪除
  2. 台灣人D食評就算吧,台灣的BLOG最有用係交通,食同溫泉住宿唔會睇台灣BLOG

    回覆刪除
    回覆
    1. 溫泉及食評我其實都少睇,隨心隨意啦,去到邊食到邊,我最怕排隊,要排隊我情願吾食,現在只要上GOOGLE MAP好容找到交通路線,吾使睇台灣BLOG﹗

      刪除
  3. 想請問東京北海道六天遊時間夠不夠?少了你十天,因為之前只安排六天,冇計劃去北海道,見到你的介紹心郁郁想順道去埋.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又吾知你點玩?純6天北海道都勉強可以,但東京和北海道還是分開玩吧﹗

      刪除
  4. 好鐘意日本既電車,好多城市都有 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本既電車我好鍾意,去過好幾個地方,只有函館才有寧靜及閒悠的感覺﹗

      刪除
  5. 幾多點,食店甘快閂門.

    回覆刪除