2018年8月17日星期五

香蕉合桃焦糖窩夫 - Brunch Club & Supper

2018年8月12日
假期我多數去做gym,做完出了一新汗,
最好就是食食食,每個星期只有一天可以放縱少少,
今日就試試窩夫,
窩夫好香,香蕉配上焦糖好夾,
不過就甜左少少^_^

 Brunch Club & Supper
香港銅鑼灣禮頓道13號1樓




 窩夫都幾大份,2人分就最好








10 則留言:

  1. 做完gym但食啲咁高熱量既嘢會唔會前功盡廢 :P

    回覆刪除
  2. 睇見好甜啊~~當獎勵下都好,先有動力再做GYM

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我都好忍得口,只是放假才可開懷吃得...^_^

      刪除
  4. 又引肥人...已經夠肥啦我~

    回覆刪除
  5. 我甚少運動,只有間唔中日行萬步,去年九月份剛出院,有做了一星期跳繩.但很快又放棄.看來我都要去做.兩年前,第一次住院,都檢查到血糖踩界.營養師叫我要減肥.同埋要吃得清淡.多菜少肉,我跟做了一段日子(才不夠一個月,又開始亂甘食).都沒咩點減到肥.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以行到萬步已經好吾錯,要保持住,吾可以做運動,唯有在飲食中改善,少油少糖少鹽已是生活必須,這樣健康才有改善﹗

      刪除