2018年8月19日星期日

錯過了爆紅的日落

2018年8月19日陰天
實在估不到日落有爆紅,
回到家都只看到好小的紅霞。





 坐車經過,見到有小小日落
坐車經過,見到有小小日落

我只見到小小紅霞,不過日落後有藍藍的咩直都靚架

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 個日好多地方都爆紅,只是我去左買嘢^_^

      刪除
  2. 天氣 就是這樣幻變 完全估佢唔到

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. HAHHAAA...呢個係必定咁滯..hahhaa

      刪除
    2. 看來你是苦主之一wakakaka

      刪除
    3. 逢星期六我必經過觀塘繞道,塞車只是間中﹗

      刪除
  4. 每日都有令人不同感覺的日落~
    無所謂啦~趕唔到可能上天想安排你睇咩直藍~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年我和日落無乜緣份,去影日落吾靚,吾去影就好靚﹗

      刪除
  5. Bonnie 屋企夜景都唔錯呀!

    回覆刪除
  6. 哩排日日都落雨雨雨雨,見到少少已經好好架喇~

    回覆刪除
    回覆
    1. 由6月開始,好多時都下雨及陰天﹗

      刪除
  7. 我屋企都睇到日落.但我甚少拍.

    回覆刪除