2016年11月1日星期二

我回來啦 - 北海道、東京賞楓之旅 - 序

我回來啦 ,北海道、東京賞楓之旅終於都順利完成,
天氣真的不似預期,下雨天陰天佔了一半,
反而給我見到札幌市的初雪,真的是白雪舖滿地呀,
又給我見到美美的秋色,真是開心又驚喜,
15天轉眼就過去,
帶著開心愉快的心情離開。
中島公園





 最美的車站真駒內駅前
其實紅葉不是太多,只有部份轉了色,但我已覺得好美

定山溪


 定山溪

 我入住的旅館周邊景色 - 定山溪

豐平峽水庫,原安排星期日去,坐酒店車入定山溪,點之星期天太多人入去,竟然塞車,令我趕不到原安排的巴士班次,就改了星期一去,需然是天陰下微雨,就給我遇上美得令人驚嘆的景色。

 豐平峽水庫,原安排星期日去,坐酒店車入定山溪,點之星期天太多人入去,竟然塞車,令我趕不到原安排的巴士班次,就改了星期一去,需然是天陰下微雨,就給我遇上美得令人驚嘆的景色。
 豐平峽水庫


 留在札幌4天都有陽光的日子,
芝芝都要來到札幌電視塔前打個咭
 小樽
                                                                                  小樽


 北海道大學銀杏只有少少轉黃
  北海道大學銀杏只有少少轉黃
 白之戀人朱古力廠,天陰大風,有如8號風球一樣,我的遮吹爛了,天氣預報這天會下雪,初時我仍不相信會下雪
 芝芝這天著了雨褸
 美美的円山公園
                                   札幌電視塔,當時已開始下雪
 橫風橫雪,下大雪竟然行雷閃電

 第二天一早到大通公園影雪
                                    第二天一早到大通公園影雪


 洞爺湖到有珠火山,景觀開揚可以望到海灣及洞爺湖,
又有滿山黃葉

 登別地獄谷紅葉見傾,氣溫只有四,五度

 函館夜景真的好美


 函館大沼公園,紅葉未見傾

 函館八番板
 函館金森貨倉

結束北海道11天之旅回到東京,再展開餘下五日四夜的賞楓溫泉之旅
 草津
 草津紅葉見傾
 輕井澤
                                               輕井澤雲場池紅葉差不多見傾
 芝芝又要和紅葉合照

 國營日立海濱公園,秋天必要來看掃掃草,滿山都是紅波波好震撼,還有滿開的秋櫻,這天好好彩,有兩個小時無下雨,可以和掃掃草影個夠,之後下大雨又大風要提早離開





上年12月的東京的色彩之旅仍未寫完,
北海道、東京賞楓之旅遊記不日上載

20 則留言:

  1. 上次10月中喺北海道都已經落雪,不過嗰度係層雲峽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年札幌初雪比往年早了8天,又比上年早了5天,這天給我遇上初雪真是驚喜﹗

      刪除
  2. 一次睇晒紅葉同雪景,有賺.紅色波波好得意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都無估到會遇到下雪,見到當然開心,好彩是第二天我就離開札幌,下雪沒有對我有影響,紅色波波掃掃草是我計劃賞秋色必去的重點,還見到最美的紅波波,真是大滿足﹗

      刪除
  3. 嘩,咁快就有雪,國營日立海濱公園啲紅葉真係好犀利呀,一個字,靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年札幌初雪比往年早了8天,又比上年早了5天,這天給我遇上初雪真是驚喜,國營日立海濱公園啲掃掃草,真的靚到不得了,必去睇﹗

      刪除
  4. 定山溪都好靚呀!!!!!
    d紅色波波好可愛~
    你番黎喇~又可以寫遊記俾我地睇~真開心~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你捧場呀﹗定山溪是到北海道賞秋色的熱點,景色亦好吸引,紅色波波真是好可愛,這個地方是我今次來賞秋色的重點之一,明天你就出發,預祝你旅途愉快﹗

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀﹗我鍾意秋天,以前我去大陸影秋色,影到無乜地方去就改出國,日本的秋色又特別吸引,我會一去再去的﹗

      刪除
  6. 嘩..正呀...
    呢2個行程可以作為我我參考指標啊!!

    回覆刪除
  7. 估唔到咁快就有雪落,好驚喜~
    紅葉同紅色波波都超靚丫~

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年札幌初雪比往年早了8天,又比上年早了5天,這天給我遇上初雪真是驚喜,國營日立海濱公園啲掃掃草,真的靚到不得了,必去睇﹗

      刪除
  8. 豐平峽水庫風景一流!
    下雪街景~好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 豐平峽是到北海道賞楓的好地方,剛好這幾天轉冷及下雨,我才可以見到這麼美的景色,札幌初雪都給我遇上,真是幸運。

      刪除
  9. 十月中東京都開始見頃? 我仲想計劃十月尾去東北㖭!🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 十月中東京都心未有紅葉,但周邊已開始有,草津及輕井澤已經紅葉見傾,十月尾去東北賞楓亦是好時節,我上年10月二十多號都有去東北賞楓。

      刪除
  10. 秋天的北海道未去過,可以跟你的行程喎,嘻嘻!
    紅色波波又係恨咗去好耐了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 北海道的秋色和東北一樣美及吸引,紅色波波好靚,秋天一定要去呀,哈哈﹗跟我的行程好呀,不過這個遊記暫時吾會寫住,我要先寫瑞士湖光山色之旅先﹗

      刪除