2016年11月6日星期日

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 - 鎌倉一天遊之湘南懸垂式單軌電車 Day 3(上)

2015年12月6日晴轉陰
今天到鎌倉一天遊,由新宿坐湘南線到鎌倉最直接,
但我好想試坐湘南懸垂式單軌電車,
想像在市區中車子在你腳下行走,是多麼的得意,
試坐完後覺得車速真是有點快,企係到好搖晃
,真有點像坐過山車,
我建議大家來鎌倉要坐這種交通工具到江之島,
江之島是一個遊客必來的景點,
約13分左鐘就來到江之島駅。









這天有一個平淡的日出,吃個豐富的早餐就出發,
相比10月來時,酒店少左好多遊客,
早餐時只見到都只是得幾個人
湘南線列車


 湘南線列車有部份車廂是雙層
蛋糕外型精美,吾知好吾好味呢?
有清楚指示到大船駅


 駅外多數是平房

 單軌電車路線圖
大船駅

 單軌電車月台就是這樣



列車掛在半空


 芝芝都要打個咭





簡單的車站月台
 

到總站啦
又見到富士山
江之島駅周邊好少高樓


江之島駅外觀




江之島駅內



12 則留言:

  1. 未坐過呢種單軌電車,望落好驚險,應該好玩過過山車 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我吾玩刺激嘢,就覺得好驚險﹗

      刪除
  2. 列車掛喺半空有啲驚驚喎^^

    回覆刪除
  3. 單軌電車剛寫完haha~~你好好彩~睇到好清的富士山

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連續三天清楚見到富士山,真好好彩,你又剛剛寫完單軌電車,又會咁僑^_^

      刪除
  4. 又見到富士山咁好架~~
    電車倒掉看似好牙煙,雖然知道是安全~~哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我連續三天清楚見到富士山,真好好運,其實架單軌車好安全架。

      刪除
  5. 回覆
    1. 鬧市中有吊車,已經好有新鮮感,下次有機會來你都試吓。

      刪除
  6. 好得意的交通工具呀~有機會我都要去下先~

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了鎌倉外,好似千葉亦有這種吊交通工具。

      刪除