2016年11月29日星期二

2015快閃東京五天慶生色彩之旅 - 千駄谷駅、吉祥寺、羽田機場、手信 ,最終回Day 5

2015年12月8日
來到最後一個行程是到吉祥寺公園看紅葉,
但早上在新宿御苑留得太久,
只好在吉祥寺行街街及食嘢,
之後回新宿酒店取回行李,
搭JR到羽田機場,
結束我五日四夜的慶生色彩之旅。

千駄谷駅外又是滿開金黃銀杏



 新宿御苑其中一個出口千駄谷駅






千駄谷駅

遲來的吉祥寺午餐,味道一般

吉祥寺唱片舖,舊唱片全是以前當紅偶像

吉祥寺商店街
放工時間JR好多人好迫
羽田機場
 羽田機場國際空港,比成田空港新好多
找了一圈都找不到磅,吾知行李有無超重^_<



 食街好多食店
晚餐燒肉好味

 Hello Kitty專門店
 又見芝芝


 行李好快到

 今次又帶了兩隻芝芝回家,是淺草男、孖邊妹
 2016年月曆
 今次只買了些食物手信及護膚品
 好好味的越前海鮮煎餅
 東京鐡塔造型軟公仔
 在日本書店的bookset抵買,比香港平款式又多


 買左件衫比孖邊妹,點之肥芝芝都著得落選




多謝各位捧場
去後感︰
這次五日四夜慶生色彩之旅,在沒有預期下超額完成,因今年天氣反常,秋色比往年遲左,我才可以看到紅葉見傾及金黃銀杏,真是開心又滿足。


8 則留言:

  1. 可買個手提磅去旅行哦!!淘寶好平而已。我每次都會帶去,每個喼都會剛剛好拾到20kg. ^^""

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻﹗我從未在淘寶買過嘢^_<有手提磅都好,起碼吾使煩在counter執行李。

      刪除
  2. 我好耐未飛過羽田~
    我都好想飛羽田~因為好似多d野買~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多商店及好多食店,要留番啲錢去買嘢﹗

      刪除
  3. 旅程完美的句號呢... ^_^

    好豐富嘅行程... 其實我喜歡成田多D架...

    回覆刪除
    回覆
    1. 是完美的旅程,可以見到咁靚的紅葉及銀杏,真是開心又開心,兩個機場我都無所謂﹗

      刪除
  4. 嘩!~哪些年的黑膠唱片呀!~我見到~一定掃貨呀!

    回覆刪除